suzuki
Háromféle hibrid hajtáslánc elérhető a Suzukinál

Egyre több vásárló érdeklődik a hibrid meghajtású modellek iránt, azonban sokan még mindig nem tudják, hogy mi a különbség a különböző verziók között.
Haszonjárműként kapható újra a Suzuki Jimny

2020-ban a szigorodó európai károsanyag-kibocsátási szabályozás miatt a japán vállalat megszüntette a Jimny európai forgalmazását. A Suzuki azonban megtalálta a módját, hogy elérhetővé tegye a "Világ Év Városi Autója" címet is elnyert modellt, ami kétüléses kialakítással, haszonjárműként kerül vissza a kereskedésekbe.
30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka beruházásával éledt újjá a személyautó-gyártás Magyarországon. Azóta 3,6 millió Suzuki gördült le az esztergomi gyártósorról, itt készült többek között a Swift három szériája, a Wagon R+, az Ignis, és napjaink legnépszerűbb hazai modellje, a Vitara.
Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis. A Suzuki kisautója a trendnek megfelelően hibrid hajtáslánccal fut majd, 12 voltos rendszer segíti az 1,2 literes, 82 lóerős (66kW) Dualjet benzinmotort.
Hibridekre vált a Suzuki

Kedvezőbb fogyasztást, alacsonyabb károsanyag-kibocsátást, elérhető árú modelleket ígér a japán márka. Májustól minden új Suzuki lágy hidrid hajtáslánccal fut majd, most a Vitarát és a SX4 S-Cross modellt próbáltuk ki.
Extrém körülmények között a Suzuki Jimny

A legtöbben alighanem úgy vélik, a Jimny vicces divatautó, ami az érzelmekre hajt. Igen, lehet szeretni, mert valóban kedves jelenség, de a látszat csal: a kis Suzuki kőkemény terepjáró. Az Autó júniusi számában tesztelt modellt most extrém próbának vetettük alá, megnézve, hogy valóban bírja-e a terhelést. Ausztriában, a pachfurti Driving Campben jártunk.
Hibázott a Suzuki, a Mazda és a Yamaha is

Új járművek szabálytalanul végzett fogyasztási- és emissziósérték-tesztelésén kapta rajta a Suzuki és Mazda autógyárakat, valamint a Yamaha motorkerékpár gyárat a japán közlekedési minisztérium.
A Suzuki 552 millió jent forgat vissza a jármű-újrafeldolgozási üzletágba

A Suzuki Motor Corporation Japánban a 2017-es pénzügyi évben (2017. április-2018. március) a jármű-újrafeldolgozási bevételéből nettó 551,92 millió jent (1,3 milliárd forint) forgatott vissza az üzletágba.
25 éves az esztergomi Suzuki

A múlt század elején Hamamacuban alapított szövőszékgyár 1952-ben készítette első motoros közlekedési eszközét, egy kétütemű, 60 köbcentis motorral felszerelt biciklit. Ezt később újabb motorkerékpárok, majd 1955-ben az első japán négykerekű mini, a Suzulight követte. A Suzuki ezután újabb – zömmel kétütemű – kisautókkal, majd kis teherautókkal jelent meg a piacon, s az 1970-es évektől szinte
A Suzuki Boosterjet motorjai

Az autósok jelentős része tart a kis hengerűrtartalmú, de erős, turbós benzinesektől, mert attól fél, nem elég tartósak. Van alapja a félelemnek?