hibrid
Magyarországon is bemutatkozik az MG

Három modell forgalmazásával kezdi meg hazai tevékenységét a kínai tulajdonú patinás márka. Budapesten működik majd a vállalat középeurópai regionális központja.
Háromféle hibrid hajtáslánc elérhető a Suzukinál

Egyre több vásárló érdeklődik a hibrid meghajtású modellek iránt, azonban sokan még mindig nem tudják, hogy mi a különbség a különböző verziók között.
Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis. A Suzuki kisautója a trendnek megfelelően hibrid hajtáslánccal fut majd, 12 voltos rendszer segíti az 1,2 literes, 82 lóerős (66kW) Dualjet benzinmotort.
Itt a DS 9

A franciáknak jelenleg nincs igazi nagyautója, a PSA-Opel elit márkája, a DS Automobiles a Peugeot 508 alapjain próbál ezen változtatni,
Hibridekre vált a Suzuki

Kedvezőbb fogyasztást, alacsonyabb károsanyag-kibocsátást, elérhető árú modelleket ígér a japán márka. Májustól minden új Suzuki lágy hidrid hajtáslánccal fut majd, most a Vitarát és a SX4 S-Cross modellt próbáltuk ki.
2,43 millió hibridet hív vissza a Toyota

A Toyota Motor japán járműgyártó összesen 2,43 millió hibrid autóját hívja vissza világszerte ellenőrzésre a motor esetleges meghibásodása miatt.
Lágy hibridet gyárt az Audi Győrben

Elindult az úgynevezett lágy hibrid technológiával készülő négyhengeres dízelmotorok sorozatgyártása az Audi Hungaria Zrt.-nél, ezzel a vállalat növelte motorgyártása termékkínálatát.
Tesztnapló: Kia Niro PHEV 1.6 GDI EX

A konnektorból tölthető hibrid Niro rövidtávon villanyautóként is használható.
Hibridesíteni akarja a magyar piacot a Toyota

A két japán márkát fogalmazó márkakereskedők a Datahouse adatai szerint tavaly 9684 Toyotát, valamint 656 Lexust adtak el. A Toyota-eladások közel egyharmadát teszik ki a hibridek, a Lexus esetében pedig ez az arány európai szinten is kiemelkedő, 97 százalékos. Széles környezetbarát modellportfóliónak köszönhetően a Toyota és a Lexus tavaly a piaci bővülés üteménél sokkal erőteljesebben
Hibrid hajtásláncot gyárt az Egyesült Államokban a Toyota

A Toyota Motor 373,8 millió dolláros beruházással teszi alkalmassá öt üzemét az Egyesült Államokban hibrid hajtáslánc gyártására, amellyel az Indiana államban készülő Highlander modellt szerelik fel.