A kerekekbe épített szinkron villanymotorokkal egyszerűen megoldható az elektromos autók összkerékhajtása is.
A teljes hagyományos hajtáslánc elhagyható, hiszen a kerékagyba szerelt villanymotor közvetlenül a kereket forgatja, motorfékben pedig tölti a hajtás akkuját. Az egyetlen gond a rugózatlan tömegek megnövekedése. A Michelin és a Continental (Siemens) már nagyon elöl jár, a film az utóbbi csapat konstrukcióját mutatja, ezt a regeneratívon kívül elektromechanikus működtetésű hagyományos tárcsafékkel is felszerelték, és létezik belőle olyan kivitel is amiben lineáris villanymotor adja a lengéscsillapítást. A teljes tömeg 40 kiló körüli, és a rövid függőcsapszegekkel a kormányzást is megoldották. Így lényegében csak áramot kell vezetni a kerékbe (inverteren át, mert a villanymotor váltóáramú az akku pedig egyenáramot szolgáltat) és az autó működik. (Részletesen: Az Autó legújabb, júniusi számábanl)