Renault Mégane CC

Második generációjába lépett a Mégane keménytetős kabriója. Teteje továbbra is elektromosan mozog és kétrészes, újdonság, hogy a fedél zöme üveg.

Az új Mégane CC padlólemeze a Mégane III-é, futóműve így elöl McPherson, hátul csatolt lengőkaros, torziós merevsége 80 százalékkal nőtt. Az utastér 4 üléses, a csomagtér 217–411 l-es. A motorsor 1,6, 110 LE, 1,4 TCe, 130 LE és 2,0, 140 LE benzinesekből és 1,5 dCi, 110 LE, 1,9 dCi, 130 LE, valamint 2,0 dCi, 160 LE, részecskeszűrős, Euro5-ös dízelekből áll. A váltók hatfokozatúak, a 2,0 l-es benzineshez fokozatmentes (CVT) automata, a belépődízelhez (a Renault-nál elsőként) hatsebességes, kétkuplungos robotizált váltó is társítható.

A friss Mégane CC a nyár elejére már a hazai piacra is befut. Biztonsági alapellátmánya kitörésgátlót, 6 légzsákot és a hátsó ülések mögött, boruláskor, pirotechnikai patronokkal nyíló bukókeretet egyaránt sorol. A nyitott autózás közbeni túlzott légmozgástól elektromosan mozgatható légfogó-üveglap óv.