Honda VFR 1200 F

A Honda az általa kreált „roadsport” kategóriába sorolja a nálunk most bemutatott 1200-as VFR-t.

A VFR 1200 bordó, ezüst, vagy fehér lehet
 
Extra alacsony üléspárna és magasított szélvédő is rendelhető
 
Az új V4-es elődjével ellentétben nem változó vezérlésű, de pillangószelepe villanymotoros állítású
    

A megszállott VFR hívők mindig is a sporttúra jelleget kedvelték e gépekben. Az új immár 1200-as sorozat még sportabb, de legalább annyira túra, mint eddig. 76 fokos hengerszögű V4-ese vadonatúj, 28 fokos forgattyúcsap elékelése megdöbbentően hangzik, de állítólag pont emiatt hagyható el belőle a kiegyensúlyozó tengely. Az új erőforrás már nem változó vezérlésű, az Unicam fantázianév valójában a korábbi hengersoronkénti kettő helyett egy vezérműtengelyt jelent. A természetesen befecskendezős motor pillangószelepét szervomotor mozgatja, a 173 lóerő hatfokozatú váltón és kardánhajtáson jut a hátsó kerékre, az integrál fékrendszer blokkolásgátlós. A fékkar csak elöl hat, a pedál pedig mind a két keréken. Az ülés és a szélvédő magassága állítható, az extralistán alacsonyabb ülés, markolatfűtés, középállvány, túradoboz készlet, és navigáció is szerepel. Az alapár 3 998 000 Ft.