Az első háromnegyed évben a piac visszaesésénél csupán kevéssel nagyobb, 12, 8 százalékos kereslet-csappanást mutató Citroën 2008 első felében az új C5-össel, de már februártól a C4-es lépcsőshátú, Pallas kivitelével is erősít.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A hazai piacon egyre népszerűbb alsó-középkategóriás négyajtós a mostani C5-öst is túlnövő, 4,77 méteres hosszával és a meredekhátú C4-eseknél 10 cm-rel hosszabb, 2,71 m-es tengelytávjával akár a középkategóriában is mérkőzhetne. Nem csak az 513 l-es csomagtér, a hátsó lábtér is tekintélyesebb az eddigi C4-esekénél. Az először Kínában bevezetett és ott is készített lépcsőshátú az elmúlt 2 évben Dél-Amerikában is gyártásba és piacra került. A márka az ottani sikeren felbátorodva hozza az Argentin gyárból a C4 Pallast. Noha így az európaiaknál jelentősebb szállítási költség és vám is növeli az árat a C4 Pallas kivitelének felára a megfelelő motorizáltságú és felszerelésű C4-ekhez képest csupán 150 000 forint lesz.
A motorpaletta csupán a C4-esek legnépszerűbb benzines és dízel variánsát sorolja, mindkettő 1,6 l-es és 110 lóerős. Az alapfelszerelés a biztonsági elemek közül ABS-t, a hátsó szélső helyeken Isofix-pontokat és első légzsákokat sorol, de alapáras a 4 elektromos ablakemelő, a távirányítós központi zár és a tempomat is. A CD-s rádió és a manuális klíma csak egy szinttel feljebb érkezik. Még feljebb oldal- és függönylégzsák, xenon kanyar fényszóró, kitörésgátló, kétzónás automata klíma és még sok egyéb elérhető lesz az Európában elsőként Magyarországon, februárban érkező C4 Pallashoz.