Igényes kialakításával és mérsékelt árával a földutakat is választók kedvence lehet az alap-Legacy.
![]() | |
| |
Limitált szériának indult, valójában állandósult a hétmillió alatti ár. Puha a műszerfal, jól láthatók a sötét alapú, fémkeretes órák, a kormány csak magasságában állítható. Az alapváltozat sem nélkülözi az automatikus légkondit, az elektromos tükröket, ablakokat, a CD-s rádiót. Az ülések kényelmesek hátul is, a középen ülőnek akadály a magas kardánalagút. A fej fölötti magasság a középtermetűnek jó. A térdhely nagy, a lábfej fölött nem elég magas az elülső ülés. A csomagtér kissé alacsony. Nem bő, de vannak benne kis rekeszek is, akasztók is. A motortérben nagy terpeszben, szimmetrikusan és laposan nyújtózik a boxermotor, az agyonburkolt motorok korában nyers valóságnak hat. Nem zajos, villamosmotorokat idéző hangon és egyenletesen gyorsít az emelkedőn is. S mintha sínen járna, biztos a Legacy úttartása. A rugózása csak enyhén kemény, sok úthibát kisimít. A vaskos oszlopok ellenére jó a kilátás, a tükrök nagy felületűek. Az állandó négykerékhajtású autó alapvetően országútra való, de biztosan jár földúton, töltésen, s megküzd az enyhébb terepakadályokkal is. A 7,6 l/100 km-es országúti átlagfogyasztás nem nagy, az autó ára pedig a korábbi Subaru-árakhoz és a konkurensekhez mérten is feltűnően alacsony.
F. A.
Az Autó2 újság 2005/9. számában megjelent cikk rövidített változata
Hengerűrtartalom 1994 cm3; teljesítmény 138 LE/101 kW (5600/min); nyomaték 187 Nm (4400/min); gyorsulás (0–100 km/h) 11,2 s; végsebesség 197 km/h; fogyasztás (városban/városon kívül) 10,5/6 l/100 km; elöl McPherson-, hátul többlengőkaros felfüggesztés; négy- kerékhajtás; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; hossz x szélesség x magasság 4665x1730x1425 mm; tengelytáv 2670 mm; csomagtér 433 l.
Ára: 6 751 000 Ft
Az Autó2 újság 2005/9. számában megjelent cikk rövidített változata
Öröm:
Nagyon jó menettulajdonságok, nyomatékos motor, három év garancia, kedvező ár.
Bánat:
A kormány távolsága nem változtatható, hátul, a középső ülőhelynél magas a kardánalagút.
Az Autó2 újság 2005/9. számában megjelent cikk rövidített változata.