Megújult a Jeep Compass

Genfben mutatja be európai ügyfeleinek a Jeep az új Compass modellt. Külseje kifinomultabb, belseje kényelmesebb lett.

Az új sebességváltó finomabban kapcsol, ami jobb menetteljesítményekhez segíti hozzá a kocsit. A hatfokozatú automata sebességváltó a 2,0 literes 156 lóerős, illetve a 2,4 literes, 170 lóerős, soros négyhengeres erőforrásokhoz csatlakozik. A váltó 0,77-es áttételezésű hatodik fokozatának köszönhetően autópályán a korábbinál jelentősen alacsonyabb fordulatszámon üzemelhet a motor, ami kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást eredményez. A terepképességekről állandó öszkerékhajtási rendszere gondoskodik.

Javult a biztonsága, az oldallégzsákokat az első ülésekbe építették, felszerelték tolatókamerával. Alapfelszerelésként kínálja a légkondicionálót, a fűthető, motorosan állítható külső visszapillantó tükröket, a ködfényszórót, a sebességtartó automatát, a tölthető akkumulátorral szerelt, kiemelhető zseblámpát, a menetstabilizáló elektronikát, az elektronikus borulásvédelmet, a visszagurulás-gátlót, a blokkolásgátlós fékrendszert, és a 60/40 arányban osztott, síkba fektethető hátsó üléssort. Az új Jeep Compass az év második felében jelenik meg az európai piacokon, három különböző felszereltségi szinten: a már ismert Sport és Limited kivitelek mellett megjelenik a vadonatúj North modellvariáns is.

A Compass North 4×2 modell kétféle motorral rendelhető. A 2,0 literes benzinmotor 156 lóerőt és 190 Nm nyomatékot bocsát a vezető rendelkezésére, a motorhoz ötfokozatú kézi vagy hatfokozatú automata sebességváltó csatlakozik. A 2,2 literes turbódízel erőforrás 136 lóerőt és 320 Nm forgatónyomatékot ad le, és kizárólag hatfokozatú kézi sebességváltóval vásárolható meg. A modell 4×4 kivitele választható a 163 lóerős, 320 Nm nyomatékú 2,2 literes turbódízel motorral, hatfokozatú kézi kapcsolású sebességváltóval, vagy a 170 lóerős, 220 Nm nyomatékú 2,4 literes benzinmotorral, amelyhez ötfokozatú kéziváltó, illetve hatfokozatú automata sebességváltó csatlakozik.