Értéktartás

Jelenleg egy Opel Vectra (1991-es, 2 literes automata) eladásával bajlódom. Elég nehezen halad az ügy. Érdekelne ugyanakkor, hogy a most kiszemelt (1995-ös, 2 literes, klímás) Ford Mondeo Kombi-t várhatóan mennyiért fogom tudni eladni két év múlva.                                                                                                                                Nagy Imre Sajnos azt kell mondjuk, hogy automata Vectra eladása, főleg, ha ilyen évjáratban elég nehézkes, mivel a piac eleve

Jelenleg egy Opel Vectra (1991-es, 2 literes automata) eladásával bajlódom. Elég nehezen halad az ügy. Érdekelne ugyanakkor, hogy a most kiszemelt (1995-ös, 2 literes, klímás) Ford Mondeo Kombi-t várhatóan mennyiért fogom tudni eladni két év múlva. 
                                                                                                                               Nagy Imre

Sajnos azt kell mondjuk, hogy automata Vectra eladása, főleg, ha ilyen évjáratban elég nehézkes, mivel a piac eleve nem értékeli az automata váltós autókat Magyarországon. Kétliteres Mondeo kombi esetében sem beszélhetünk az értékállóság megtestesítőjéről, hatalmas a túlkínálat Mondeokból, és nagyon nehéz őket használtan értékesíteni. 1995-ös évjáratban, futásteljesítménytől és színtől függően körülbelül 1-1,2 millió forintot érdemes adni értük. Nagyon fontos a lekövethető előélet, gyakran találkozni pofátlanul elhazudott futásteljesítményekkel, illetve eltusolni kívánt törésekkel, roncsolódott szerkezeti elemekkel. Ez abból adódik, hogy a piacon kapható Mondeók nagy része külföldön lenyúzott példány, a dízelek általában német és holland piacról érkeznek, nem ritkán 250 ezer kilométerrel az órában. A nagy benzinesek, mint a kétliteres és a 2,5-es svájci importból valóak, és szinte kivétel nélkül töröttek. Két év múlva az akkor nagyjából 11 éves autójának reális eladhatósága a 650-900 közötti sávban fog mozogni az előbb felvázolt helyzet miatt.