Mercedes-Benz Vito/Viano frissítés

A Mercedes felújította a Vito/Viano családot. A teherautós Vito továbbra is kapható üvegezett, személyszállító Kombi kivitelben, a luxusautós Vianóból lakóautó is létezik.

Az orr alaposan átalakult, a személyszállító kivitelek alapmotorja a 136 LE-s gázolajos, a 95 lovas dízel csak a teherhordóké. A Vito hűtőmaszkja fényezetlen, a Vianóé ezüst színű, utóbbi tükrei integrált irányjelzősek

A Mercedes felújította a Vito/Viano családot. Változott az orr és a far, finomodott a műszerfal. Az alapmotor 2,2-es, közös csöves turbódízel, 95 LE-vel, de ugyanez a gép 136 és 163 LE-s kivitelben is elérhető. A 3,0 l-es V6-os gázolajos a régi (224 LE), és az egyetlen benzines sem változott lényegesen (3,0 l, V6, 258 LE). A négyhengeres dízelekhez alapáras az új, hosszúra áttételezett hatfokozatú kéziváltó, minden modellnél csökkent a gumik gördülési ellenállása, és javult a zajszigetelés is. Valamennyi erőforrás Euro5-ös és hengerenkénti négyszelepes, a dízelek alapáron oxidációs katalizátort és részecskeszűrőt kapnak, járásukat kiegyenlítő tengely simítja. A futómű változatlanul

Az új zajszigetelésekkel a korábbinál sokkal csendesebb a finoman átszabott beltér. A friss navigációs rendszer akár tolatókamerával is kiegészíthető

elöl McPherson-, hátul oldalanként több lengőkaros szerkezetű, és megmaradt a hátsókerék-hajtás is, ám a felfüggesztés elemeit alaposan áttervezték. A két erősebb turbódízelhez a hátsó kerekek javára 35/65 osztásarányú összkerékhajtás is választható, de ehhez mindenképp jár az opciós automata váltó is.