A műszaki adatok még mindig titkosak, de a legújabb Astra-nemzedék formája már teljes egészében ismert. Szűk körű vezetési próbája után Az Autó július végén megjelenő augusztusi számában az újdonság minden részletét bemutatjuk.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az ötajtós meredekhátú a mostani (H) generáció arányait hozza, méretei nagyobbak, a 4,42 m-es hossz 17, a tengelytáv 7 cm-t nőtt. A forma részletei az Insigniával érkezett és sikeresnek is bizonyult dizájnvilágot hozzák. A beltér narancs színű világításokat, opcióként több, akár színes tónusú kárpitokat egyaránt felvonultat, a műszerfal a „nagytesóból” ismert körülölelő kialakítású, a fotók alapján akár bordó árnyalatban is érkezhet.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az Astra ősszel, a Frankfurti Autószalonon debütál, ám a hazai piacra vélhetően csak jövő év elején jut el.
Miként korábban írtuk, az Astra I nyolcféle Euro5-ös motorral, adaptív felfüggesztésekkel, az Insigniából ismert Opel Eye (sávtartó, a sebesség- és előzést korlátozó táblákat felismerő) rendszerrel, adaptív fényszóróval is érkezhet.