Hyundai i10

A Hyundai i, vagyis intelligens modellsorának immár második tagja is megjelent a hazai piacon.

Hyundai i10 – 4 csillagos EuroNCAP törésteszt eredményt jósol a gyár

A Hyundai Atos utódját, az i10-est korábban már bemutattuk, mától azonban hazai árait is tudjuk. Az egyelőre 1,1 l-es négyhengeres (66 LE) benzinessel, illetve szintén 1,1 l-es, de háromhengeres, változó geometriájú turbós (75 LE) dízellel kínált városi mini a Hyundai megszokott 3 év kilométer korlátozás nélküli általános, 10 év átrozsdásodás elleni garanciával kapható és természetesen él rá a május 1-től bevezetett Hyundai-védőszárny szolgáltatás is.

Az MP3-as CD-rádió mindegyik i10-hez jár, a 2 099 000 forintért kínált 1,1 l-es (Classic) bázismodell 13 colos (155/70-es) abroncsokon gördül, elülső légzsákokat, blokkolásgátlót és Isofix-csatlakozókat is szerelnek bele, a központi zárat és a szabályozható magasságú, elektromos szervós kormánykereket sem spórolták ki belőle, lökhárítói azonban fényezetlenek. A 2 259 000 Ft-os Classic már 14 colos (165/60-as) gumikat kap, fényezet lökhárítókat és tükröket mutat, első ablakai elektromos mozgatásúak, vezetőülése magasságszabályzós, de a klímáért 200 000 Ft-os felárat kell fizetni, ugyanennyiért kapható hozzá a 4 fokozatú bolygóműves automata váltó is. A 2 859 000 Ft-os Style csakis manuális váltóval érhető el, a csúcskivitel oldallégzsákokkal, ködfényszóróval, fémes műszerfal-betétekkel, távnyitós központi zárral, a hátsó ablakoknál és a külső tükröknél is elektromos mozgatással, néhány többlet utastéri tárolóval jeleskedik. A csakis a két legjobb felszereltséghez társítható dízelmotor felára 400 000 Ft, a metálfény mindegyik variánshoz 70 000 Ft.