Összehasonlító teszt: Kia cee’d 1.4 LX Base, Mazda3 Sport 1.4i CE, Opel Astra Classic II 1.4

A kategória legkelendőbb „öregje” és a helyére törő népszerű újdonságok kínálatuk legkisebb motorjával és a legszerényebb felszereltséggel mérik össze képességüket.

Összehasonlító teszt

A gyorsulási versenyt a Kia nyeri, a Mazda középen, az Opel hátul végez
 
A három autó együtt 12 év általános garanciát ad. A Kia ebből a felénél is többet (7 év), a Mazda japánosan hármat, az Opel az európai szokás szerint kettőt kínál
 
Közel azonos a három autó tengelytávolsága: a Kia a legmagasabb, az Opel a legalacsonyabb, középütt a Mazda
    
  
Puha, áttekinthető Kia-műszerfal előtt forog a távirányítós kormány. A középkonzolban USB-csatlakozónak is jutott hely
 
Sportos kialakítású órasor, széles középkonzol, kemény műanyagok a Mazda3 fedélzetén
 
A széles, sík ülőlap előtt áttekinthető a műszerfal. „Classic”-hatást kelt az Astra keskeny középkonzola
    

 

 

Az ülés kissé rövid, a térdek előtt bőven jut hely a koreaiban
 
Az utas alakját követi a japán autó hátsó ülése. A térdhely és a fej fölötti magasság itt a legkorlátozottabb
 
Hosszú az ülésfelület, bő a térdhely az Astra hátsó során
    
   
Az alacsony peremű Kia-raktér előtti üléstámla és lap osztottan hajtogatható
 
Praktikus a koszgyűjtő tálca, egyenletes felületek a Mazda hátuljában. A fix lapra csak ferdén dőlhet a támla
 
Széles és tágas az Opel csomagtere, az ülőlap egyben hajtható fel
    
  
Egyik autóhoz sem kell magasra emelni a pakkokat. A világos színű Astra űrmérete a legnagyobb
 
 
 
 
    

Az Autó2 újság 2007/3. számában megjelent cikk rövidített változata

Interaktív ponttáblázat

Töltse le interaktív ponttáblázatunkat!

Az Autó2 újság 2007/3. számában megjelent cikk rövidített változata