Nyújtó

Ausi A5 Cabriolet – 4673 milliméteres hosszával közel öt centivel nyúlik túl az elődjén. A csomagtartó 380 literes, az S5 változat 354 lóerős.

A padló az A4-esé és vele az A5 kupéé is, a tengelytáv (2765 milliméter) 14 milliméterrel hosszabb, mint az előd kabrióé volt. A részben könnyűfém – ezért a korábbinál átlagosan 40 kilóval könnyebb – karosszéria többrétegű vászonteteje 15 másodperc alatt nyílik, és 18 alatt záródik, menet közben akár 50 kilométer/óráig.

A hajtásláncok mind a kupéból jönnek, az egyszerre szívócső- és közvetlen befecskendezéses, turbós, kétliteres TFSI benzines 190 vagy 252, az ugyanekkora közöscsöves TDI dízel 190 lóerős. A háromliteres, V6-os TDI 218 és 286 lóerővel választható, utóbbit csak nyolcfokozatú bolygóműves automatával és összkerék-meghajtással adják. A többi motor hatos kézi vagy hétsebességes duplakuplungos robotváltóval párosítható.

Az S5 jelű csúcsgépet vadonatúj, háromliteres V6-os, duplaturbós TFSI benzines viszi (354 lóerő, 500 Nm), ezzel az állórajtos (0-100 kilométer/óra) sprint szintideje 5,1 másodperc.