Citroën Aircross

Egyelőre leginkább néhány fotóról ismerhető csak a C3 Picasso alapjaira épülő, attól leginkább lökhárítóival különböző terepjárósított kisegyterű.

Néhány látványos részletmódosítással és futómű-emeléssel lesz a C3 Picassóból Aircross. A hajtás csakis az első kerekeké

Mindössze néhány információt csöpögtetett a francia márka brazil részlege az Aircrossról. A vaskos műanyag betétes lökhárítók és a küszöbburkolat egészen terepjárós megjelenést ad az emelt futóművű, viszonylag ballonos abroncsokra, de sérülékeny könnyűfém felnikre állított Aircrossnak.

Az oldalra nyíló csomagtérajtóval és az egyedi, a kipufogóvégeket is integráló lökhárítóval teljesen önálló az Aircross hátulja

Látványosan az első tetőoszlopba ível az alapárasnak ígérkező tetőléc, az új lökhárítók és a hátul oldalra nyíló, a pótkereket is hordó csomagtérajtó egyaránt a hosszt növelő tényezők.

A beltérről még semmit sem tudni, a motorparkot Európában a C3 Picassóéval egyezőnek ígérik, ám a brazil piacra etanollal itatható 1,6 l-es és 2,0 l-es benzinessel várható.