Yamaha Apex

Az új Yamaha Apex sítalpas szupersport motor.

A hótalpat tárcsafék lassítja, az Apex együléses

A Yamaha hómobil hagyományai régiek, mai gépei pedig tele vannak csúcstechnikával. A most bemutatott, már 2011-es modellévű Apex, sportmotor technológiákat szabadít a hóra. Motorja 1,0 literes, vízhűtéses, soros négyhengeres, hengerenkénti ötszelepes (!), befecskendezős négyütemű, és 150 lóerős. Teljesítményét a kipufogóba épített elektromos mozgatású szelep is szabályozza, és van (tisztán elektromos) szervokormánya is. A 2,8 méter hosszú gép közel 260 kilót nyom, váltója fokozatmentes CVT automata, tankja több mint 35 literes.

 

 

A markolatfűtés alaptartozék, de a tükrök felárasak
 
Egyliteres, 150 lóerős, csupa könnyűfém soros négyhengeres, négyütemű és hengerenkénti ötszelepes az Apex motorja
 
A műszerfal akár egy mai kétkerekűé