BMW M5 CS

Az M5 CS a valaha gyártott leggyorsabb gyári BMW, amire eddig rendszám került.

 

A 4,4 l-es V8-as 635 LE-t (6000/min) és 750 Nm-t (1800-5950/min) tud, a trükkös M-es összkerékhajtással az első tengely „lekapcsolható”, a kipufogó hangja módosítható, a váltó nyolcfokozatú bolygóműves automata. A CS nem csak erősebb, de könnyebb is, mint a többi M5 (saját tömege 1825 kg), áthangolt felfüggesztésén 5 mm-t ültettek, a csillapítása adaptív, a karbon-kerámia kompozit fékrendszer (elöl 6 dugattyúval) alapból jár hozzá.

BMW M5 CS – állásból 3,0 s alatt van százon, 10,3 alatt kétszázon, a végsebessége 305 km/h (korlátozva)

A 20 colos felnikre Pirelli P Zero Corsa gumikat szerelnek. Fontos a színezés, a hűtőmaszk és a kerék szett itt bronz, a LED-es menetfények sárgák – utóbbi feltűnő és versenyautókra emlékeztető részlet. Az utastérben karbon vázasak az ülések, hátul is csak ketten ülnek, a kialakítás kétszemélyes.