Barion Pixel

Morgan Super 3 (2024) – Sikerbringa

A Morgan a kis sorozatú sportautóiról híres brit márka újra listára tette 2022-ben bemutatott kétüléses háromkerekűjének legújabb változatát.
2024. június 17.
aron

Újra rendelhető a Morgan Super 3.

Miután a tavalyi teljes mennyiséget alig néhány hét alatt lekötötték, a kis sorozatú sportautóiról híres brit márka a Morgan most újra listára tette 2022-ben bemutatott kétüléses háromkerekűjének legújabb változatát. A motor a Ford 1,5 l-es szívó háromhengerese (118 LE, 150 Nm), a váltó ötfokozatú kézi. A végsebesség 210 km/h (0-100 km/h: 7,0 s), a menetkész tömeg 660 kg. Az előző sorozatot 2012-től 2022-ig árulták, többféle léghűtéses V2-essel. A márka első ilyen modellje 1911-ben jelent meg, de gyártását 1939-ben leállították.

 

Morgan Super 3 (2024)

Morgan Super 3 (2024)

Morgan Super 3 (2024)

BYD DOLPHIN

Morgan Super 3 (2024)

Morgan Super 3 (2024)

A beltér és a műszerfal

Morgan Super 3 (2024)

BYD DOLPHIN

 

 

Oszd meg másokkal is ezt a cikket

AzAutó magazin előfizetés

Magazin előfizetés

Szívesen olvasnál tartalmakat offline is? Fizess elő az AzAutó magazinjára. Az előfizetés díja 9 960 Ft / év. 

Kapcsolódó cikkek

A Mobius 3 lényegében egy strapabíró terepjáró, amely alapfelszereltségként fejlett vezetési és infotainment funkciókat kínál. A 3 év / 60 000 km-es Mobius garancia és a hivatalos szerviztámogatás kivételes megbízhatóságot biztosít.

Hírek: Mobius 3 – Kelet-Afrika

A Mobius Motors Kenyában, Nairobiban működik. 2010-ben alapították és rögtön be is mutatta első, tejesen saját fejlesztésű prototípusát, a Mobius 1-est.

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a "végkimerülésig" az Autobest nagy minősítő tesztjén.

Hírek: Ecobest Challenge 2025 – A nagy villanyautós…

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a „végkimerülésig” az Autobest nagy minősítő tesztjén, a Bureau Veritas által is hitelesített mérési eljárásokkal dolgozó Ecobest Challenge-en, Milánóban (ez már a hatodik ilyen teszt volt).

Nyolc páros indult a BYD fogyasztási versenyen, 4,25 l/100 km-es átlagunkkal ötödikként végeztünk

Hírek: BYD fogyasztási verseny – Benzin-elektro

Fogyasztási versenyen jártunk. A BYD Seal U plug-in hibrid (DM-i) hajtású változatát vezettük, a most bemutatott, egy-villanymotoros, elsőkerék-hajtású Comfort kivitelben, 26,6 kWh-s akkuval, és 98 LE-s, 1,5-ös szívó benzinessel (122 Nm).