Bemutatók
Tuningbemutató: Volkswagen Golf R - Literteljesítő
Itt van minden idők legerősebb gyári Golfja.
Tuningbemutató
Nem V6-os – mint elődje, a Golf R32 volt –, csak négyhengeres, de turbós és közvetlen befecskendezéses. Azaz lényegében a jól ismert 2,0 l-es TSI hajtja, igaz, alaposan felpaprikázva, egyenesen az Audi TTS-ből. Ott hivatalosan 272 lóerős (350 Nm), itt csupán 270 a lovak száma (azaz 135 LE/l), de az eltérés a gyártási szóráson belüli. A váltó alapesetben hatfokozatú kézi, felárért hatsebességes duplakuplungos automata, azaz DSG. A végsebesség mindkét erőátvitellel 250 km/óra, elektronikus korláttal.
Bővebben az Az Autó 2009/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Műszaki adatok
Motor: soros négyhengeres, 16 szelepes, közvetlen befecskendezéses, turbófeltöltős, köztes hűtős benzinmotor keresztben beépítve
Hengerűrtartalom [cm3]: 1984
Teljesítmény [LE/kW (1/min)]: 270/199(6000)
Nyomaték [Nm (1/min)]: 350 (2500-5000)
Gyorsulás 0–100 km/h [s]: 5,7 (5,4)*
Vegyes fogyasztás [l/100 km]: 8,5 (8,4)*
Végsebesség [km/h]: 250
*a DSG-váltós kivitel értékei
Bővebben az Az Autó 2009/11. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...