Az Ypsilon-alapú tanulmánnyal sportos történelmét éli újra a Lancia.
A Zagato-formatervű járóképes prototípus akár már jövőre megjelenhet a Lancia kínálatában.
Motorja 1,9-es, hengerenkénti négyszelepes, közös csöves turbódízel (150 LE), sebességváltója hatfokozatú kézikapcsolású, fékeit a Brembo tervezte. A karosszériát megerősítették, az elülső futómű bekötési pontjait (a rugótornyokat) merevítőcsővel kötötték össze, és a hasmagasság is csökkent 15 mm-nyit. Az ülésvázak alapanyaga szénszálas műanyag, a lengéscsillapítók feszesek, a nyitható üvegtető szinte az elülsőtől a hátsó szélvédőig ér. A 17 colos, egyedi formatervű kerekeken gördülő tanulmányautó végsebessége 212 km/óra, a gyorsulás (0–100 km/óra) 7,9 másodpercig tart.