Volkswagen miniautó

A tanulmányon alkalmazott Up! helyett Lupo néven érkezik a Volkswagen miniautója. Jövőre már vásárolható lesz, 3 éven belül pedig akár elektromos hajtással is megérkezhet.

Az oldalajtó hosszabb nem is lehetne, csaknem a kerékjáratokig nyújtózik, a tetőoszlopok üdítően keskenyek

Újonnan nem számított sikernek a z akár 3 l/100 km fogyasztást ígérő Lupo, de használtan igazi kedvenc lett, Nyugat-Európában, főként az egyetemisták körében sláger: ma már elég olcsó és továbbra is szerény fogyasztású. A Volkswagen minden bizonnyal ezt lovagolja meg, de a névadást már korábban eldöntötték. A háromajtós városi mini az Iroc->Scirocco analógiára váltott Up!-ról Lupo névre, azaz a tanulmányok szándékosan tartalmazták a végleges név néhány betűjét.

A névadás ellenére nem derült ki sok újdonság a Lupóról. A háromajtós, 4 üléses karosszéria 3,45 m hosszú, 1,63 széles és 1,57 magas. Kezdetben 1,0 l-es benzines és 1,2 l-es turbódízel motorokkal, 65-75 lóerővel várható, 2012-re ötajtós, egy évvel később elektromos hajtású változat is megérkezhet. Utóbbi tanulmányaként mutatkozott be közel egy éve az E-Up, első kerekeit hajtó villanymotorral, 54 állandó, 82 átmeneti LE-vel és 210 Nm nyomatékkal, akár 130 km-es hatótávval és 135 km/órás végsebességgel. 

A csomagtérajtó egésze üveg
 
A minimalista műszerfal legfőbb előnye, hogy helytakarékos. A navigáció érintőképernyős
 
A négyüléses utastér székei hátul is szeparáltak