Alfa Romeo 156 3.0 JTD
Alfa 156 3.0 JTD – hatfokozatú kéziváltóval, vagy ötsebességes automatával A Fiat-GM-konszernen belüli motoráramlás kétirányú, amit az is bizonyít, hogy az olaszok szemet vetettek az Opel, eredendően Isuzu fejlesztésű V6-os turbódízelére. A csupa alumínium 3,0 literes hengerenkénti négyszelepes, változó geometriájú turbós és közös nyomócsöves erőforrást az Alfa 157-esbe szánja a Fiat, de a kifutó 156-osába
|
 | |
|
Alfa 156 3.0 JTD – hatfokozatú kéziváltóval, vagy ötsebességes automatával | |
|
A Fiat-GM-konszernen belüli motoráramlás kétirányú, amit az is bizonyít, hogy az olaszok szemet vetettek az Opel, eredendően Isuzu fejlesztésű V6-os turbódízelére. A csupa alumínium 3,0 literes hengerenkénti négyszelepes, változó geometriájú turbós és közös nyomócsöves erőforrást az Alfa 157-esbe szánja a Fiat, de a kifutó 156-osába kerül elsőként 2005-ben, a tervek szerint 200 lóerővel.