Mindössze 333 példányban készül a 35 lóerővel izmosított, 560 LE teljesítményű, ugyanakkor 100 kg-mal apasztott, 1525 kg önsúlyú R8 GT.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az alumínium térvázas karosszéria egyes paneljeit karbonszállal erősített műanyagokra cserélték. A fényszórók alapáron LED-esek, a fékek szintén karbonszálas kerámiák, a váltó R tronic, azaz 6 fokozatú, kormányról is vezérelhető automata. Az állandó quattro összkerékhajtás alapesetben a nyomaték 85 (!) százalékát hátra küldi, a hátsó tengelynél önzáró differenciálmű dolgozik, a menetkörülményeknek megfelelően a nyomaték legfeljebb 30 százaléka juthat előre. A 120 bar befecskendezési nyomású, közvetlen befecskendezéses, száraz karteres olajozású 5,2 l-es V10-es benzines 3,6 s alatt gyorsít 100 km/órára, 200-ig 10,8 s a menetidő, a végsebesség 320 km/óra.