Továbbörökítették a 350Z génjeit, de kevertek hozzá egy kis extra keménységet.
Negyven évvel ezelőtt indította útjára a Nissan (akkor még Datsun néven) a Z-sorozatot, a mostani modell közvetlen elődje, a 350Z hét évet élt. A padlólemez a régi, de tengelytávjából 10 centit kivágtak, s a karoszszéria is alaposan átalakult: rövidebb, szélesebb, a legfontosabb ismertetőjegyek azonban éppen csak annyira változtak, hogy az ember lássa a különbséget az előd és utódja között. A rövid lapú, de jó oldaltartású, tekerős magasságállítós üléseket a korábbinál mélyebbre csavarozták, a hely nem szűk, a középkonzol nem türemkedik a hasznos térbe, s párnázott oldala sem nyomja a nekitámaszkodó lábat. A fekete kárpitok zöme igényes bőr vagy kellemes alcantara, még a középső légbefúvók köré is puha bőrt ragasztottak. Nem illik a képbe a sok, alumíniumfestékkel bevont műanyag, a valódi könnyűfém jobban passzolna.
Bővebben az Az Autó 2009/10. számában olvashat a cikk témájáról!
Bővebben az Az Autó 2009/10. számában olvashat a cikk témájáról!