Bemutató: Mazda Hakaze

A Mazda új formákkal kísérletezik. A korábbi klasszikus vonulatot iránymutatókkal váltja fel.

Képekben

A lemezbordázatba vasalt redőzet a szél fövenyen hagyott nyomát idézi, az arany szín a homokot a naplementében. 4420 mm-ével igazi alsó-középosztályos, 15 mm-rel hosszabb, 135-tel szélesebb (1890 mm) és 95-tel magasabb (1560 mm), mint a Mazda3
 
Különleges hátrész, a minden irányban, szinte a repedéseken is végigfutó fények a mozgást fejezik ki
 
Az ajtó 30 fokban nyílik, 45-ben emelkedik
    
  
Belül is a szélfodrozta homokot stilizálják a felületek, a középpulton az érintéses kapcsolók helyét sárga jelek mutatják. Az üléseket elektromotorok mozgatják egy középső sínen. A hátsó ülőlap most csomagtérnövelő helyzetben az első alá van tolva. A műszerfal közepén, jobb oldalon a sebességváltó gombja
 
A szörf sínen mozgatható, a bal oldalon látszik, hogy a gumírozott padló tárolóhelyként is szolgál
 
A Hakazénak nincs második oszlopa, a hátsó, kétrészes üvegtetőrész kivehető, és a lökhárító mögötti fiókban tárolható
    

Az Autó2 újság 2007/4. számában megjelent cikk rövidített változata

Mozgásban

A film megtekintéséhez Internet Explorer ajánlott!

Az Autó2 újság 2007/4. számában megjelent cikk rövidített változata