A lemezbordázatba vasalt redőzet a szél fövenyen hagyott nyomát idézi, az arany szín a homokot a naplementében. 4420 mm-ével igazi alsó-középosztályos, 15 mm-rel hosszabb, 135-tel szélesebb (1890 mm) és 95-tel magasabb (1560 mm), mint a Mazda3 |
| | Különleges hátrész, a minden irányban, szinte a repedéseken is végigfutó fények a mozgást fejezik ki |
| | Az ajtó 30 fokban nyílik, 45-ben emelkedik |
|
Belül is a szélfodrozta homokot stilizálják a felületek, a középpulton az érintéses kapcsolók helyét sárga jelek mutatják. Az üléseket elektromotorok mozgatják egy középső sínen. A hátsó ülőlap most csomagtérnövelő helyzetben az első alá van tolva. A műszerfal közepén, jobb oldalon a sebességváltó gombja |
| | A szörf sínen mozgatható, a bal oldalon látszik, hogy a gumírozott padló tárolóhelyként is szolgál |
| | A Hakazénak nincs második oszlopa, a hátsó, kétrészes üvegtetőrész kivehető, és a lökhárító mögötti fiókban tárolható |
|