Pikoló: Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Limited

A modellfrissítéssel megváltoztak az egyterű lökhárítói, a hűtőrácsa, a lámpák – a korosság megújhodott.

Pikoló

Egyedi forma, csak az elődjével lehet összetéveszteni

Fiatalosan mozgatja az öregesre maszkírozott autót a 150 lóerős 2,2-es turbóízel. Enyhén zajos, gyorsító ereje tág fordulatszám-tartományban élvezhető. A rugózás kissé feszes, de komfortos, hibakisimító. Hirtelen irányváltásokra kileng a magas karosszéria. Az alumíniumos középkonzollal, nagyobb órákkal megújított belső tér hangulatos, nem ódivatú. A kemény műanyagok ellenére kellemes a kialakítás. Nagyon magas az üléshelyzet, a térkínálat bőséges, a pakolóhely csekély. A rossz fazonú üléslap a valóságosnál rövidebbnek hat. Hátul a magas ülőhely ellenére is sok a hely a fejek fölött. Az alacsony peremű raktér praktikusan használható. A kalaptartót asztallapként több magasságban vagy függőlegesen is be lehet állítani. Az osztott hátsó ülések egyterűmódra előredönthetők, kivehetők, a jobb elülső támla vízszintesre hajtható. A felszerelési sor tetején álló Limited szinte minden kényelmi és biztonsági felszerelést tartalmaz – elfogadható áron.

F. A.

Az Autó2 újság 2006/5. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Erőteljes motor, rugózási komfort, átalakítható tér, nagy csomagtér, könnyű pakolás, kedvező menetteljesítmények.

Bánat: Kényelmetlen üléshelyzet, rossz kilátás, irányváltásokra érzékeny karosszéria.

Az Autó2 újság 2006/5. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 2148 cm3; teljesítmény 150 LE/110 kW (4000/min); nyomaték 300 Nm (1600-3200/min); gyorsulás 0-100 km/h) 10,8 s; végsebesség 183 km/h; fogyasztás (városban/városon kívül) 8,6/5,6 l/100 km; felfüggesztés elöl McPherson, hátul csatolt; fékek elöl-hátul tárcsafék, ABS;hossz x szélesség x magasság 429 x 171 x 160 cm; tengelytáv 262 cm; csomagtér 540/2120 l.

Ára: 6 350 000 Ft

Az Autó2 újság 2006/5. számában megjelent cikk rövidített változata