Barion Pixel

Jawa 42 FJ – Több benne a roadster

Itt a 2025-ös Royal Enfield 350 Classic. Az egykori brit, de 1955 óta Indiában gyártó márka alapgépén új a tank és az ülés, átdolgozták a műszerfalát, és nagyobb az első fék.
2024. szeptember 27.
aron

Jawa 42 FJ

Több benne a roadster

A Jawa 42 FJ, az indiai gyártású 42-es sorozat első 350-es (334 köbcentis) tagja. Az alap 42-est hajtó 27 Le-s 300-ashoz hasonlóan, ezt az eddig csak a Jawa Perak-ot mozgató 350-es DOHC-vezérlésű négyszelepes egyhengerest is átdolgozták (új a főtengely és a vezérlés, hatásosabb a hűtés), így 29 LE-s (28 Nm) lett. Az FJ csak részleteiben tér el a többi 42-estől (kerekek, ülés, első sárvédő, felhúzott kipufogók, kisebb – 12 l-es – tank). Világítása teljesen LED-es, váltója – mint a többi Mahindra-Jawáé – hatfokozatú.

Jawa 42 FJ

 Jawa 42 FJ

 

 

BYD DOLPHIN

 Jawa 42 FJ

 

 Jawa 42 FJ

 

BYD DOLPHIN

 

Jawa 42 FJ

Oszd meg másokkal is ezt a cikket

AzAutó magazin előfizetés

Magazin előfizetés

Szívesen olvasnál tartalmakat offline is? Fizess elő az AzAutó magazinjára. Az előfizetés díja 9 960 Ft / év. 

Kapcsolódó cikkek

A Mobius 3 lényegében egy strapabíró terepjáró, amely alapfelszereltségként fejlett vezetési és infotainment funkciókat kínál. A 3 év / 60 000 km-es Mobius garancia és a hivatalos szerviztámogatás kivételes megbízhatóságot biztosít.

Hírek: Mobius 3 – Kelet-Afrika

A Mobius Motors Kenyában, Nairobiban működik. 2010-ben alapították és rögtön be is mutatta első, tejesen saját fejlesztésű prototípusát, a Mobius 1-est.

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a "végkimerülésig" az Autobest nagy minősítő tesztjén.

Hírek: Ecobest Challenge 2025 – A nagy villanyautós…

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a „végkimerülésig” az Autobest nagy minősítő tesztjén, a Bureau Veritas által is hitelesített mérési eljárásokkal dolgozó Ecobest Challenge-en, Milánóban (ez már a hatodik ilyen teszt volt).

Nyolc páros indult a BYD fogyasztási versenyen, 4,25 l/100 km-es átlagunkkal ötödikként végeztünk

Hírek: BYD fogyasztási verseny – Benzin-elektro

Fogyasztási versenyen jártunk. A BYD Seal U plug-in hibrid (DM-i) hajtású változatát vezettük, a most bemutatott, egy-villanymotoros, elsőkerék-hajtású Comfort kivitelben, 26,6 kWh-s akkuval, és 98 LE-s, 1,5-ös szívó benzinessel (122 Nm).