Barion Pixel

Hír: Royal Enfield Bullet 350 – Neoklasszik

2023. december 14.
SZG

Az egykori brit, de 1955 óta Indiában (is) gyártó Royal Enfield felfrissítette alapmodelljét, a 350-es Bullet-et. Az egyhengeres, léghűtéses, OHV-vezérlésű motor a látszat ellenére alapjaiban friss konstrukció (20,2 LE, 27 Nm), járását kiegyensúlyozó tengely simítja, a hozzá kapcsolódó váltó ötfokozatú. A változások alig észrevehetők, a retrós megjelenés érintetlen, de a vázat is átalakították, újak a sárvédők, más lett a tank, az ülés, az első villa, sőt, a hátsó futómű is. Mostantól minden Bullet 350-eshez alapáras az indítómotor és a blokkolásgátlós első-hátsó tárcsafék; a világítás hagyományos izzókkal működik. A tank 13,2 l-es, a menetkész tömeg 191 kg; a Bullet öt színben rendelhető; az új sorozat motorja már Euro5-ös tisztaságú.

Oszd meg másokkal is ezt a cikket

AzAutó magazin előfizetés

Magazin előfizetés

Szívesen olvasnál tartalmakat offline is? Fizess elő az AzAutó magazinjára. Az előfizetés díja 9 960 Ft / év. 

Kapcsolódó cikkek

A Mobius 3 lényegében egy strapabíró terepjáró, amely alapfelszereltségként fejlett vezetési és infotainment funkciókat kínál. A 3 év / 60 000 km-es Mobius garancia és a hivatalos szerviztámogatás kivételes megbízhatóságot biztosít.

Hírek: Mobius 3 – Kelet-Afrika

A Mobius Motors Kenyában, Nairobiban működik. 2010-ben alapították és rögtön be is mutatta első, tejesen saját fejlesztésű prototípusát, a Mobius 1-est.

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a "végkimerülésig" az Autobest nagy minősítő tesztjén.

Hírek: Ecobest Challenge 2025 – A nagy villanyautós…

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a „végkimerülésig” az Autobest nagy minősítő tesztjén, a Bureau Veritas által is hitelesített mérési eljárásokkal dolgozó Ecobest Challenge-en, Milánóban (ez már a hatodik ilyen teszt volt).

Nyolc páros indult a BYD fogyasztási versenyen, 4,25 l/100 km-es átlagunkkal ötödikként végeztünk

Hírek: BYD fogyasztási verseny – Benzin-elektro

Fogyasztási versenyen jártunk. A BYD Seal U plug-in hibrid (DM-i) hajtású változatát vezettük, a most bemutatott, egy-villanymotoros, elsőkerék-hajtású Comfort kivitelben, 26,6 kWh-s akkuval, és 98 LE-s, 1,5-ös szívó benzinessel (122 Nm).