Teszt: DS 4 Cross Rivoli E-Tense – Ékszerdoboz
A Cross kivitelű DS 4-nek semmi köze a terepjáráshoz, a luxushoz viszont annál több. A kívül-belül extravagáns francia kompaktot elsőként tölthető hibridként próbáltuk.
Szívesen olvasnál tartalmakat offline is? Fizess elő az AzAutó magazinjára. Az előfizetés díja 9 960 Ft / év.
A Cross kivitelű DS 4-nek semmi köze a terepjáráshoz, a luxushoz viszont annál több. A kívül-belül extravagáns francia kompaktot elsőként tölthető hibridként próbáltuk.
Jó kiállású középkategóriás, nagy csomagtartóval, keveset fogyasztó dízellel, automata váltóval. Álomszerű a megújult Peugeot 508-as?
Az unalmas nem jelenti, hogy rossz. De van-e olyan autó, ami kényelmes, de dinamikus; terepjáró, de sportautó; szép, de visszafogott; éles, de lágy, vadító, de biztonságos, drága, de felbecsülhetetlen?
Uploaded
Failed
|
Olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ezt a böngészési élmény javítása és a (nem) személyre szabott hirdetések megjelenítése érdekében tesszük. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és funkciókat hátrányosan érinthet.