Teszt: Honda Civic e:HEV 2.0 i-MMD Advance – Összhang
Itt a Honda Civic tizenegyedik generációja, de kizárólag hibrid hajtáslánccal. Vajon így mennyire maradt sportos?
Szívesen olvasnál tartalmakat offline is? Fizess elő az AzAutó magazinjára. Az előfizetés díja 9 960 Ft / év.
Itt a Honda Civic tizenegyedik generációja, de kizárólag hibrid hajtáslánccal. Vajon így mennyire maradt sportos?
A Peugeot 408 után a Citroën is belép a kupénak maszkírozott kompaktok táborába. A legerősebb benzines Citroën C4 X-et közepes komfortszinten kaptuk tesztre.
A Suzuki Ignis jóval tágasabb, mint amekkorának tűnik, technikája egyszerű és kifinomult, formái pedig a japán Kei-kategória autóit idézik.
Uploaded
Failed
|
Olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ezt a böngészési élmény javítása és a (nem) személyre szabott hirdetések megjelenítése érdekében tesszük. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és funkciókat hátrányosan érinthet.