Barion Pixel

Autobest 2025 – Megvan a győztes!

A 31 tagú összeurópai zsűri idén a Dacia Dustert választotta az „Év legjobb vételének”, azaz az Autobest 2025 európai fődíjasának!

A 31 tagú összeurópai zsűri idén a Dacia Dustert választotta az „Év legjobb vételének”, azaz az Autobest 2025 európai fődíjasának!

Az öt döntős (idén Citroën C3, Dacia Duster, MG3, Opel Frontera, Renault Symbioz) között még sosem volt ilyen szoros a verseny a ma már összesen 665 millió autóhasználót reprezentáló díj 25 éves történetében. Az Autobest 13 kritériumból álló szigorú táblázatának kitöltése után a Duster 16 292 ponttal győzött, a második Renault Symbioz azonban mindössze 102 ponttal (azaz 0,13%-kal) maradt el mögötte. A további sorrend: Opel Frontera (15 961 pont), Citroën C3 (15 550 pont) és MG3 (13 507 pont). Ünnepélyes díjátadóját május 8-án Svájcban rendezi meg az Autobest.

Autobest 2025 – a Dacia Duster szoros versenyben győzött
Autobest 2025 – a Dacia Duster szoros versenyben győzött

Oszd meg másokkal is ezt a cikket

AzAutó magazin előfizetés

Magazin előfizetés

Szívesen olvasnál tartalmakat offline is? Fizess elő az AzAutó magazinjára. Az előfizetés díja 9 960 Ft / év. 

Kapcsolódó cikkek

A Mobius 3 lényegében egy strapabíró terepjáró, amely alapfelszereltségként fejlett vezetési és infotainment funkciókat kínál. A 3 év / 60 000 km-es Mobius garancia és a hivatalos szerviztámogatás kivételes megbízhatóságot biztosít.

Hírek: Mobius 3 – Kelet-Afrika

A Mobius Motors Kenyában, Nairobiban működik. 2010-ben alapították és rögtön be is mutatta első, tejesen saját fejlesztésű prototípusát, a Mobius 1-est.

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a "végkimerülésig" az Autobest nagy minősítő tesztjén.

Hírek: Ecobest Challenge 2025 – A nagy villanyautós…

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a „végkimerülésig” az Autobest nagy minősítő tesztjén, a Bureau Veritas által is hitelesített mérési eljárásokkal dolgozó Ecobest Challenge-en, Milánóban (ez már a hatodik ilyen teszt volt).

Nyolc páros indult a BYD fogyasztási versenyen, 4,25 l/100 km-es átlagunkkal ötödikként végeztünk

Hírek: BYD fogyasztási verseny – Benzin-elektro

Fogyasztási versenyen jártunk. A BYD Seal U plug-in hibrid (DM-i) hajtású változatát vezettük, a most bemutatott, egy-villanymotoros, elsőkerék-hajtású Comfort kivitelben, 26,6 kWh-s akkuval, és 98 LE-s, 1,5-ös szívó benzinessel (122 Nm).