nm-es

612 lóerős csúcsmodell a Mercedes G-osztályból

2012. április 12. csütörtök, 12:34

Minden eddiginél erősebb modell jelent meg a frissített Mercedes G-osztály kínálatában. A G65 AMG 612 lóerős, duplaturbós V12-es motort kapott, 1000 Nm-es csúcsnyomatékkal. Az autó értékesítése nyáron kezdődik.

tovább» 

630 lóerős a legerősebb Mercedes-Benz SL

2012. március 28. szerda, 11:34

Elkészült az SL sorozat eddigi legerősebb modelljével a Mercedes-Benz. Az SL65 AMG V12-es motort kapott, 630 lóerős teljesítménnyel és 1000 Nm-es csúcsnyomatékkal.

tovább» 

Megérkezett a Bentley első szabadidő-autója – videó

2012. március 6. kedd, 10:10

A Genfi Autószalonon debütált a Bentley első SUV modellje, az EXP 9 F. Az autó hatliteres W12-es motort kapott 600 lóerős teljesítménnyel és 800 Nm-es nyomatékkal.

tovább» 

Vezettük: Ford Focus 1.0

2012. február 26. vasárnap, 22:49

A Ford teljesen új háromhengeressel hergeli a versenytársakat. A kis motor 125 lovas, 170 Nm-es adataival a legjobbak közé lép. Vezetési tapasztalataink és a felépítés különlegességei a feltételezéseket a bizonyosságok világába tolják át. Videó.

tovább» 

Először vezettük: új Fiat motor a Lanciában

2009. május 26. kedd, 13:14

Scavenging a neve annak a módszernek, amivel a Fiat a két állítható vezértengelyt, a turbót, a gyújtást és a befecskendezést folyamatosan optimálisra állítja. Így a közvetlen befecskendezéses benzinmotor, 320 Nm-es nyomaték-maximumát már 1400-as fordulaton leadja.

tovább» 

Videoteszt: Volkswagen Scirocco

2009. május 20. szerda, 21:42

A Golf alapokra tett kupé nem a klasszikus formát viszi tovább, meredek végével új utakat keres. 1,4-es, motorjába a levegőt kompresszor és turbó kánonban nyomja, a benzin közvetlenül a hengerekbe érkezik. A kis motor 160 lóereje és az 1500-as fordulaton megjelenő 240 Nm-es nyomaték igazi unikum.

tovább» 

Saab 9X – Air

2009. március 16. hétfő, 00:52

A Saab új kabrión dolgozik. Különleges tetejével, 1,4-es, 200 lovas, turbós, közvetlen befecskendezéses motorjával, 280 Nm-es nyomatékával és hibrid hajtásával nem mindennapos jelenség.

tovább» 

Videoteszt: Seat Ibiza 1.9 PD TDI Sport

2009. március 16. hétfő, 00:52

A Seat Ibiza az 1,9-es adagolóporlasztós motorral takarékos és dinamikus, igaz kicsit zajos is. Az 1800-as fordulaton ébredő 250 Nm-es nyomaték az örömautózás alapja. A sport futóművel a nagyon peres gumikon kanyarstabilan, de sprőden iszkol.

tovább» 

Eseménynaptár

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás