még
Skoda Rapid bemutató

A Skoda nagy terveket szövöget. Még csak most mutatta be a Citigót, amellyel a kisautók szegmenségből harapna egy szeletet, és már rögtön itt a Rapid, amellyel az Octavia és Fabia közötti űrt tölti ki.
Teszt: Audi A6 3.0 TDI quattro S-Tronic

A nagy prémiumlimuzinok között ádáz a verseny. Megléphet az Audi?
Frankfurti Autószalon: Felugrott az up!

A Volkswagen Frankfurtban mutatta be új kisautóját az up!-ot. Miközben mindenki egyet várt, hatos ikrek születtek. Az új, háromhengeres szívómotoroknál talán csak az okozott nagyobb meglepetést, hogy a GT változatban háromhengeres TSi motor van, turbóval és 100 lóerővel. Még nagyobbat szól a Cross up!, azzal, hogy öt ajtaja van. A további érdekességekről a videóban, az alap változatról, korábbi, video-menettudósításunkban látni többet.
Már vezettük a Lexus CT200h-t

A legújabb bizsu-hibrid divatban, ahol többen kis elektromotorral környezettudatosnak és adókerülőnek láttatják magukat, a Lexus CT200h, ahogyan a Toyota általában műszaki kialakításával igaz úton jár. A japán nemes első alsó-középkategóriása igazi hibrid, takarékos és tiszta ezt a városi/országúti/vegyes (3,8/3,7/3,9 l/100 km) is jelzi. Még bővebben Az Autó nyomatott kiadásában, az október 28-án megjelenő novemberi számban!
Victory-motorcycles

A Victory, a quadjairól és hómobiljairól híres amerikai Polaris motormárkája. Még csak tizenéves, de már szorongatja a Harleyt.
Összehasonlító teszt: Dacia Sandero 1.4 Access, Peugeot 206+ 1.4 Urban, Suzuki SX4 1.5 GC

Utasterük családi, és erre a szerepre áruk alapján is alkalmasak. Az SX4 hazai népszerűségét tavaly csak a Swifté múlta felül. A 4,1 m hosszú Suzuki a legnagyobb az összehasonlításban. A Dacia 8, a Peugeot 22,8 centivel rövidebb nála. Mégis azonos célcsoportért versenyeznek, de szinte teljesen eltérõ eszközökkel. Mindhárman alapfelszereltséggel, de néhány pluszextrával mérkõztek. A Sanderóban olyan felszerelések is voltak, amelyek az alaphoz nem...
Adózási bonyodalmak
A kérdés: 2002 őszén magánvállalkozóként, egyéni cégem részére vettem egy megközelítőleg 6 millió forintos, hatszemélyes, 2,5 tonnát meghaladó össztömegű Opel Vivaro tehergépkocsit. Az akkor már ismeretes 2003-ra vonatkozó új adó- és vámjogszabályok messzemenő figyelembevételével, de még az érvényben lévő 2002-es jogszabályoknak megfelelően vásároltuk az autót. Még arra is figyeltünk, hogy olyan gépkocsi kerüljön a tulajdonunkba,
A légzsákok élettartama

Az autógyárak 10-15 év után légzsákcserét javasolnak. Meg kell-e fogadni a drága tanácsot?