még

Skoda Rapid bemutató

2012. július 29. vasárnap, 12:33

A Skoda nagy terveket szövöget. Még csak most mutatta be a Citigót, amellyel a kisautók szegmenségből harapna egy szeletet, és már rögtön itt a Rapid, amellyel az Octavia és Fabia közötti űrt tölti ki.

tovább» 

Teszt: Audi A6 3.0 TDI quattro S-Tronic

2011. szeptember 22. csütörtök, 00:43

A nagy prémiumlimuzinok kö­zött ádáz a ver­seny. Meg­lép­het az Au­di?

tovább» 

Frankfurti Autószalon: Felugrott az up!

2011. szeptember 17. szombat, 21:26

A Volkswagen Frankfurtban mutatta be új kisautóját az up!-ot. Miközben mindenki egyet várt, hatos ikrek születtek. Az új, háromhengeres szívómotoroknál talán csak az okozott nagyobb meglepetést, hogy a GT változatban háromhengeres TSi motor van, turbóval és 100 lóerővel. Még nagyobbat szól a Cross up!, azzal, hogy öt ajtaja van. A további érdekességekről a videóban, az alap változatról, korábbi, video-menettudósításunkban látni többet.

tovább» 

Már vezettük a Lexus CT200h-t

2010. október 18. hétfő, 00:00

A legújabb bizsu-hibrid divatban, ahol többen kis elektromotorral környezettudatosnak és adókerülőnek láttatják magukat, a Lexus CT200h, ahogyan a Toyota általában műszaki kialakításával igaz úton jár. A japán nemes első alsó-középkategóriása igazi hibrid, takarékos és tiszta ezt a városi/országúti/vegyes (3,8/3,7/3,9 l/100 km) is jelzi. Még bővebben Az Autó nyomatott kiadásában, az október 28-án megjelenő novemberi számban!

tovább» 

Victory-motorcycles

2010. január 25. hétfő, 12:50

A Victory, a quadjairól és hómobiljairól híres amerikai Polaris motormárkája. Még csak tizenéves, de már szorongatja a Harleyt.

tovább» 

Összehasonlító teszt: Dacia Sandero 1.4 Access, Peugeot 206+ 1.4 Urban, Suzuki SX4 1.5 GC

2009. november 29. vasárnap, 21:09

Utas­te­rük csa­lá­di, és er­re a sze­rep­re áruk alap­ján is al­kal­ma­sak. Az SX4 ha­zai nép­sze­rűség­ét ta­valy csak a Swifté múl­ta felül. A 4,1 m hos­­szú Suzuki a leg­na­gyobb az ös­­sze­ha­son­lí­tás­ban. A Da­cia 8, a Pe­u­ge­ot 22,8 cen­ti­vel rö­vi­debb ná­la. Még­is azo­nos cél­cso­por­tért ver­se­nyez­nek, de szin­te tel­je­sen el­té­rõ esz­kö­zök­kel. Mindhárman alapfelszereltséggel, de néhány pluszextrával mérkõztek. A Sanderóban olyan felszerelések is voltak, amelyek az alaphoz nem...

tovább» 

Adózási bonyodalmak

2009. március 16. hétfő, 00:52

A kérdés: 2002 őszén magánvállalkozóként, egyéni cégem részére vettem egy megközelítőleg 6 millió forintos, hatszemélyes, 2,5 tonnát meghaladó össztömegű Opel Vivaro tehergépkocsit. Az akkor már ismeretes 2003-ra vonatkozó új adó- és vámjogszabályok messzemenő figyelembevételével, de még az érvényben lévő 2002-es jogszabályoknak megfelelően vásároltuk az autót. Még arra is figyeltünk, hogy olyan gépkocsi kerüljön a tulajdonunkba,

tovább» 

A légzsákok élettartama

2009. március 16. hétfő, 00:52

Az autógyárak 10-15 év után légzsákcserét javasolnak. Meg kell-e fogadni a drága tanácsot?

tovább» 

Eseménynaptár

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás