euro
VW dízelbotrány: ezt nem bírják abbahagyni

Nagyon úgy tűnik, hogy VW-csoport nem hagyja nyugvópontra jutni a folyamatosan futó szándékos szennyezési hullámát. Nem elég az, hogy az Euro5 szabályokat megszegve 11 millió autót hozott forgalomba a megengedett nitrózus gázok mennyiségének akár negyvenszeres kibocsátásával, azóta már egyszer az Euro6 normát is megszegve szintén visszahívásra kényszerült.
Videoteszt: Mazda CX-5

Késve ugyan, de egészen különleges technológiai megoldásokkal lépett a Mazda az alsó-középosztályba, a sportos szabadidő-autók közé. Dízelekhez közeli kompresszióviszonyával az alacsony fogyasztás és az Euro6-os kipufogógáz-tisztaság volt a cél. A könnyűfém, közvetlen befecskendezéses motor 160 lóerős, nyomatéka 208 Nm.
Oroszország új népautója, a Lada Granta

A Lada megkezdte új modellje, a 2107-est váltó Granta kiszállítását. Mivel a kínálatban nincs Euro 5-ös motor, az Unió országaiban egyelőre biztosan nem jelenik meg az autó, amelynek alapára 1,8 millió forint.
A Fiat átfogalmazza a Scudót

A megújult motorok takarékosabbak, és teljesítik az Euró 5-ös emissziós normát.
Skoda Fabia és Roomster Greenline II

A frissített Fabia/Roomster sorozat új Greenline verziója a konszern vadonatúj, 3 hengeres, 1,2 l-es, közös nyomócsöves, részecskeszűrős (Euro5) turbódízelét hozza.
Már vezettük: Opel Astra

A nyolc Euro5-ös motor (négy dízel, négy benzines) közül az új 1,4-es, benzines turbóval szerzett tapasztalatok alapján az új Astra a kategória kiemelkedő egyénisége lesz.
Friss Euro NCAP törésteszt eredmények

Nyolc friss modell védelmi jellemzőit közölte a Euro NCAP. A mezőny egyetlen nem ötcsillagosa is négy csillagot gyűjtött, látványosan nőttek a gyalogosvédelmi jellemzők.
5 csillagos a Modus

Immár a hetedik Renault modell ért el öt csillagot az Euro NCAP teszteken
Törésteszt a Real Madrid stadionban

14 autót tört össze az Euro NCAP.
Euro NCAP-töréstesztek

Meglepően jó és meglepően rossz eredményeket is hozott a Euro NCAP két legutóbbi sorozata.