Az 1991 és 2004 között két generációt élt Opel Frontera terepjáró az Alfa Juniorral és a Citroën szabadidő-terepesével (C3 Aircross) közös alapokon, 48 V-os hibridként, valamint akkumulátoros villanyautóként tért vissza.

Az Opelnél a Mokka a dizájnikon, a Grandland a csúcsmodell, e kettő közé pedig az a Frontera ékelődik, melyet már itthon vezettünk és a villámos márka húzómodellje lehet a piacon. A forma a legfrissebb irányzatból építkezik, a minden esetben diódás fényszórók fekete Vizor frontrésszel párosulnak.
Belül a GS esetében két 10,0 colos képernyőből áll össze a műszerfal kijelzője, míg az olcsóbb Edition alapesetben a használó okostelefonjával ad infotainment rendszert, ami praktikus, vagy opcióként rendelhető a dupla képernyő. A csomagtartó az ötszemélyes változatban 460-1600 l-es, ez jó érték ebben a szegmensben, a tető (statikusan) 200 kilóval terhelhető, azaz gond nélkül lehet kempingezni erre a célra alkalmas sátorral. A hétüléses kivitel inkább 5+2 üléses, de adott esetben sokat segíthet a plusz két ülőalkalmatosság.
A Stellantis csoport vadonatúj 1,2 l-es (háromhengeres turbós) hibrid hajtáslánca Szentgotthárdon készül, rendszerszinten 110 vagy 145 LE-s és hatfokozatú automata váltóval társítják. A szerényebb teljesítményű változat 11,0 s alatt gyorsul állásból százra és 180 km/h a végsebessége, az erősebb modellnél 9,0 s és 190 km/h a katalógusadat. A 44 kWh-s lítium-ion akkumulátorral szerelt Electric teljesítménye 113 LE (125 Nm), a vegyes üzemű hatótáv meghaladja a 300 km-t, a végsebesség 142 km/h. A vegyes áramfogyasztás 18,2-18,5 kWh/100 km, a fedélzeti AC töltő teljesítménye egy fázissal 7,4, három fázissal 11, az egyenáramú gyorstöltőé 100 kW.
Az Opel Frontera minden hajtáslánccal belépő Edition és magasabb GS komfortszinten választható. A legolcsóbb Hybrid (110 LE) listaáron 8 990 000, a belépő villanyautó 10 890 000 forinttól rendelhető.
GP