Barion Pixel

Hírek: Bajaj Qute – Sok jó ember…

A mindössze 2,75 m hosszú, négyüléses (!), farmotoros, hátsókerék-hajtású Qute, az indiai motorkerékpár-gyártó óriás, a Bajaj Auto modellje.
A 2,75 m hosszú, négyüléses (!), farmotoros, hátsókerék-hajtású Bajaj Qute
A 2,75 m hosszú, négyüléses (!), farmotoros, hátsókerék-hajtású Bajaj Qute

Bajaj Qute

A mindössze 2,75 m hosszú, négyüléses (!), farmotoros, hátsókerék-hajtású Qute, az indiai motorkerékpár-gyártó óriás, a Bajaj Auto modellje. A márka kétkerekűit is mozgató 217 köbcentis, SOHC-vezérlésű vízhűtéses, befecskendezős egyhengeres (20 LE) viszi, szíjas CVT-váltón keresztül, végsebessége 70 km/h, alapára – adókkal együtt – 1,5 millió forintnak megfelelő rúpia. A menetkész tömeg 400 kg.

Bajaj Qute

Bajaj Qute

 

 

BYD DOLPHIN

A mindössze 2,75 m hosszú, négyüléses (!), farmotoros, hátsókerék-hajtású Bajaj Qute

 

SOHC-vezérlésű vízhűtéses, befecskendezős egyhengeres
SOHC-vezérlésű vízhűtéses, befecskendezős egyhengeres

 

Oszd meg másokkal is ezt a cikket

AzAutó magazin előfizetés

Magazin előfizetés

Szívesen olvasnál tartalmakat offline is? Fizess elő az AzAutó magazinjára. Az előfizetés díja 9 960 Ft / év. 

Kapcsolódó cikkek

A Mobius 3 lényegében egy strapabíró terepjáró, amely alapfelszereltségként fejlett vezetési és infotainment funkciókat kínál. A 3 év / 60 000 km-es Mobius garancia és a hivatalos szerviztámogatás kivételes megbízhatóságot biztosít.

Hírek: Mobius 3 – Kelet-Afrika

A Mobius Motors Kenyában, Nairobiban működik. 2010-ben alapították és rögtön be is mutatta első, tejesen saját fejlesztésű prototípusát, a Mobius 1-est.

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a "végkimerülésig" az Autobest nagy minősítő tesztjén.

Hírek: Ecobest Challenge 2025 – A nagy villanyautós…

Idén is ott voltunk: 15 villanyautót teszteltünk, mértünk és hajtottunk a „végkimerülésig” az Autobest nagy minősítő tesztjén, a Bureau Veritas által is hitelesített mérési eljárásokkal dolgozó Ecobest Challenge-en, Milánóban (ez már a hatodik ilyen teszt volt).

Nyolc páros indult a BYD fogyasztási versenyen, 4,25 l/100 km-es átlagunkkal ötödikként végeztünk

Hírek: BYD fogyasztási verseny – Benzin-elektro

Fogyasztási versenyen jártunk. A BYD Seal U plug-in hibrid (DM-i) hajtású változatát vezettük, a most bemutatott, egy-villanymotoros, elsőkerék-hajtású Comfort kivitelben, 26,6 kWh-s akkuval, és 98 LE-s, 1,5-ös szívó benzinessel (122 Nm).