Archívum

2009. március 16. hétfő, 00:52

Impresszum

Az Autó Online: Szerkesztő: Melegh A. Gábor Programozás: Katona Áron Az Autó: Lapalapítók: Csikós Gábor, Földvári András, Gáti László,  Surányi Péter Főszerkesztő: Surányi Péter Főszerkesztő-helyettesek: Földvári András, Szécsényi Gábor Olvasószerkesztő: Rozgonyi Sarolta Rovatvezető: Karner Miklós Munkatárs: Ács Tibor Fotóriporter: Favics Péter A szerkesztőségi titkárság vezetője: Mészáros Mária Művészeti vezető, tipográfia & képszerkesztés: Frank János A kiadást gondozza:

Az Autó Online: Szerkesztő: Melegh A. Gábor

Programozás: Katona Áron

Az Autó: Lapalapítók: Csikós Gábor, Földvári András, Gáti László,  Surányi Péter Főszerkesztő: Surányi Péter Főszerkesztő-helyettesek: Földvári András, Szécsényi Gábor Olvasószerkesztő: Rozgonyi Sarolta Rovatvezető: Karner Miklós

Munkatárs: Ács Tibor Fotóriporter: Favics Péter A szerkesztőségi titkárság vezetője: Mészáros Mária

Művészeti vezető, tipográfia & képszerkesztés: Frank János

A kiadást gondozza: Gáti László

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

BMW M5 CS

Az M5 CS a valaha gyártott leggyorsabb gyári BMW,...

Itt a Lada Largus

Kereslet minden bizonnyal lenne rá, de nem éri meg,...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás