A különlegesen vékony építésű elektromotor szükség esetén további 14 lóerőt mozgósít.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Áprilistól kapható Európában a Honda Jazz hibridüzemű változata. Ez lesz az első kompakt autó, amelynek benzinmotorja elektromos rásegítést kap. Külsőleg a Jazz környezetbarát változata a típusfeliratban különbözik hagyományos testvéreitől.
Ezen kívül kék keretes fényszórókat, króm hűtőrácsot és átlátszó búrájú hátsó lámpákat kap. A hibridkivitel festésére különleges színű lakkokat használnak, köztük például az igen feltűnő "Lime Green Metallic" elnevezésűt.
A beltér nem különbözik a sima benzinesétől és a dízelétől. A meghajtási rendszert főbb részeiben viszont a Honda Insightból vették át. Az 1,3 literes lökettérfogatú benzines motorra rásegít a különlegesen vékony építésű elektromotor, amely szükség esetén további 14 lóerőt mozgósít. A Honda szerint az átlagfogyasztás 4,4 liter lesz száz kilométerenként. Ez a gyakorlatban inkább ötössel kezdődő értéket jelent majd.
A felesleges energiát szintén az elektromos motor dolgozza fel, és a csomagtér alá elrejtett nikkel-fémhibrid akkumulátorokban tárolják. A Honda adatai szerint a teljes hibridrendszer súlya nem több 70 kilogrammnál.