Két új benzinmotorral, átrajzolt köténylemezzel próbál érdeklődést kelteni a C4.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Nálunk nehezen fogy a 2004-ben debütált alsó-középkategóriás. Ennek oka aligha az autó képességeiben, sokkal inkább a márkát övező, a megbízhatatlanságtól tartó közvélekedésben keresendő. A máshol sokkal jobban teljesítő modellhez csak visszafogottan nyúltak. A kínálat legfőbb újdonsága a két nagyon korszerű PSA– BMW 1,6-os benzinmotor.
Karosszéria, utastér Nem feltűnően, de friss az első szoknya, a korábbinál nagyobb, a C4 Picassóéhoz hasonlít a légbeömlő, domborúbb a motorháztető.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A lényeg változatlan: az ötajtós karosszéria a mai átlagnál sokkal jobban átlátható, nagyok az ablakfelületek, keskenyek a tetőoszlopok. A vezetési pozíció a magasságszabályzós, állítható deréktámaszú üléssel és a ki-be, le-fel tologatható, fix közepű volánnal precízen beállítható. Szokatlan és hibás elgondolás, hogy a kürt csak egy apró csíkkal kapcsolható, a kezelőszervek finoman járnak. A műszerfalat és az ajtókat kéttónusú, felül sötétebb (így tükröződésmentes) puha, alul világosabb, kemény plasztik burkolja. A minőségi összhatás túlmutat a kategórián, a feltűnően hosszú ülőlapú ülések hosszú távon is komfortosak. A helykínálat hátul is jó, 4 felnőttnek szellős, kényelmes helye van. Mély a kesztyűtartó, nagyok az első-hátsó ajtózsebek, a hátsó sorból az első háttámlák szatyrai is elérhetők. A csomagtér formája szabályos, küszöbe magas és széles, a pakolás nem könnyű. Az üléshajtás szokványos, a (60/40 arányú osztással) felhajló ülőlapok helyére fekvő háttámlák kismértékben megtörik a raktér síkját.
Bővebben az Autó2 2009/1. számában olvashat a cikk témájáról!
Előnyei | Hátrányai | ||||||||||||||||||||||||
|
|
Bővebben az Autó2 2009/1. számában olvashat a cikk témájáról!
Soros négyhengeres, hengerenkénti négyszelepes benzinmotor, elöl keresztben beépítve. Hengerűrtartalom: 1598 cm3. Furat: 77,0, löket: 95,8 mm. Teljesítmény: 120 LE/88 kW (6000/min). Nyomaték: 160 Nm (4250/min). Ötfokozatú kéziváltó, elsőkerék-hajtás. Elöl McPherson-, hátul csatolt hoszszanti lengőkaros felfüggesztés. Elöl-hátul tárcsafékek, ESP. Gumiméret: 205/50 R17. Csomagtér: 320–1023 l. Üzemanyagtartály: 60 l. Hosszúság x szélesség x magasság: 4275x1773x1458 mm. Tengelytáv: 2608 mm. Gyorsulás (0–100 km/h): 10,0 s. Végsebesség: 195 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 9,3/5,2/6,7 l/100 km. CO2: 159 g/km. Tesztátlag: 7,4 l/100 km. Garancia: 2 év általános km-korlát nélkül (meghosszabbítható), 12 évi átrozsdásodás elleni. Védőszárny-szolgáltatás: a garancia teljes idejére. Olajcsere-periódus: 30 000 km vagy 2 év.
Ára: 5 050 000 Ft
Bővebben az Autó2 2009/1. számában olvashat a cikk témájáról!