 |  |  |  |  |
Íme, egy a híres Ford GT40-esek közül. 4,7 literes V8-as hajtja őket, és 1966 és 1969 között négyszer is győztek a Le Mans-on |
| | Porsche 911T 1968-ból. A T, az izmosabb 911S testvérmodellje volt, kétliteres, hathengeres, léghűtéses boxere 110 lóerős |
| | Szép és ritka AC Greyhound, finoman aston martinos vonalakkal. 1959 és 1963 között gyártották, 2,0 és 2,2 literes soros hathengeresekkel. Összesen 83 darabot |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
Csodaszép svájci panorámatetős FBW busz 1952-ből |
| | 1969-es Abarth 1000 SP a depóban. Egyliteres négyhengeres hajtja |
| | Mindent visz, legalábbis a 70-es évek autóskártyáiban. Az 1961-es Lola T70 5,0 literes V8-asa több mint 400 lóerős |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
A rövid életű angol Chevron egykor utcai autókat is gyártott, a Le Mans-i versengésbe 1968-ban szállt be ezzel a Ford-motoros négyhengeressel |
| | 1967-es Porsche 907, 2,0 literes hathengeres boxerrel, 220 ló, 302 km/óra |
| | Egy néző 1954-es, szép, angolzöld AC Bristolja (mögötte egy szuperritka 275-ös Ferrari kabrió látható). Ez a soros hathengeres kétliteressel hajtott modell adta a későbbi bivalyerős V8-as Cobrák alapját |
|
| |  | | |

| |  | |  |
Motorcsere egy 356-os Porschén, futamszünetben |
| | Gyönyörű, 30-as évekbeli Hispano Suiza a parkolóban. Egy nézőé |
| | A verseny legöregebbje, a Ford 1923-as T-modellje éppen a depóba áll. 2,0 literes négyhengeres mozgatja |
|
| |  | | |

| | 
| |  |
Rajt az egykori ceremónia szerint; a versenyzők a rajtjelre autójukhoz futnak, indítanak, és nyomás… Ma már nem így rajtol a 24 órás „nagy” Le Mans, de a Classicon ez fontos show-elem |
| | Ilyen szépen kidolgozott, benzinmotoros replikákban versenyezhettek a gyerekek, korhű öltözékben |
| | Az angol Singer klub rögtönzött kiállítása. A kis kétüléseseket egyliteres, 9 lóerős motorocska hajtja, de ez nem akadályozta meg őket abban, hogy 1936-ban a Le Mans-on is induljanak velük |
|
| |  | | |