 |  |  |  |  |
Az alsó-középkategóriában egyedül ez a lépcsős hármas kínál 2,7 méter feletti tengelytávot |
| | A többszintes, kéttónusú műanyagból felépülő műszerfal jellegzetes Civic-elem, a kormánykerék távirányítói nem alapárasak. A középkonzol tövébe ültetett kézifék és váltókar könnyen kezelhető, helytakarékos |
| | Hiába nyílik a Citroën csomagtartójának ajtaja a legmagasabbra, előrefelé ez mozdul a legkevesebbet, így a pakoló fejére is ez a legveszélyesebb. A zárak mindhárom modellnél tokozatlanok, külső csomagtérnyitó gomb egyedül a C4-hez jár. A Civic fedele az utastérből mechanikus karral vagy kívülről kulcscsal, az Astráé a műszerfal vagy a távirányító gombjával nyitható |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
A legeredetibb műszerfal címéért a C4 és a Civic is verseng, a Citroënben a fix közepű, sokgombos kormány is különleges. Az első ülőlap a C4 Pallasban a legrövidebb |
| | A többszintes, kéttónusú műanyagból felépülő műszerfal jellegzetes Civic-elem, a kormánykerék távirányítói nem alapárasak. A középkonzol tövébe ültetett kézifék és váltókar könnyen kezelhető, helytakarékos |
| | Egyedül az Astra műszerfalán nincs vízhőfokmérő. A pakolóhely-kínálat itt a legszegényesebb, a pedálrend a leglépcsősebb |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
A helykínálat minden irányban a C4-esben a legnagyobb |
| | A legkisebb, de így is méretes a Civic hátsó része, a padlódudor itt a legalacsonyabb, de a középső ülőhely is keskeny |
| | Három felnőttnek leginkább az Astra második sora kényelmes, a lábfejeknek itt jut a legtöbb tér |
|
| |  | | |

| |  | |  |
A legméretesebb és a legnagyobb nyílású csomagtartó a C4 Pallasé. A megnövelt raktér padlója lépcsős |
| | Teljes értékű pótkerék egyedül a Civic csomagtere alatt utazik. A nyílás és a raktér küszöbe a legalacsonyabb, támladöntéskor a padlósík nem törik meg. Hátrány, hogy az ajtó zsanérjai a poggyásztérbe fordulnak |
| | Az Astra csomagtere öblös ugyan, de nyílása a legkisebb, küszöbe pedig a trió legnagyobbja. A C4 Pallasénál kisebb utastéri lépcsőt eredményez az üléshajtás, de jóval macerásabb |
|
| |  | | |

| |  | |  |
A Citroën motorja a hármas leghalkabbja. Szervizperiódusa a leghosszabb: 30 000 km vagy 2 év |
| | A Honda gépe egy vezérműtengelyes, de változó vezérlésű. A trióból ez a legizmosabb, egyben a legdinamikusabb is |
| | Az Opel 1,6-osa a legzajosabb az öszszevetésben, ugyanakkor a legtakarékosabb is. Az ablaktörlők mindegyik versenyzőn egypengések |
|