A sportos svéd a stílusos megjelenésre hajt
Képgaléria megtekintéséhez kattintson ide, vagy a kis képekre!
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A beltér anyagai tucatautósak, a műszerfal rossz úton zörög. Az ülések vaskos oldaltartásúak, a kormány négy irányban állítható, kényelmes a vezetési pozíció. A hátsó pad hangsúlyosan kétszemélyes, jelentős a középső padlómerevítő, méretes a fej- és a lábtér is. A hátsó támlák osztva a fix ülőlapra dönthetők, a raktérsík enyhe szinteltéréssel folytatódik, a síalagút alaptartozék. Valós méreténél (420 l) kihasználhatósága miatt nagyobbnak tűnik az aljában rekeszeket és szükségpótkereket hordó poggyásztér.
A 9-3 legkisebb feltöltős motorja elnevezése ellenére kétliteres, alacsony nyomású turbójával 1500-as fordulattól terhelhető, 2000-től izmos gyorsításra fogható, csúcsnyomatéka hosszan élvezhető. A motor, a turbó és a kipufogó hangja visszafogott, a futómű is halk, ám a Vector-szint 225/45 R17-es abroncsaival főként üresen dobálóan feszes. Az alig háromfordulatos kormánnyal precíz az irányíthatóság, jó az egyenesfutás, a hajtási befolyások azonban erősen érezhetők a volánon. A váltó csupán ötfokozatú (hatgangos különpénzért kapható), karja kissé hosszú úton jár; 130-nál ötödikben 2600-at fordul a főtengely, innen visszakapcsolás nélkül is könnyű a gyorsítás.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A 9-3 Sport Combi ára prémiumvetélytársai közt kedvező, felszereltsége nem kiemelkedő, de a fontosabbakat (kétzónás automata klíma, hat légzsák, kitörésgátló) az alapkivitel is adja. Az 1.8 t gyári átlagfogyasztása 7,9 l/100 km, tesztátlagunk 10,7 literre adódott.
-katona-
Képgaléria megtekintéséhez kattintson ide, vagy a kis képekre!