Takata
Fizet a légzsákbotrány felelőse

A Takata japán cég elismerte bűnösségét az általa gyártott, világszerte legalább 16 emberéletet is követelő hibás légzsákokért és kompenzációt fizet.
A Ford nem használ többet Takata légzsákfelfújókat

A Ford Motor jövőbeni modelljeiben már nem használja a Takata légzsákfelfújó pirotechnikai eszközeit.
Szakított a Takatával a Honda

A Honda bejelentette, hogy a fejlesztés alatt álló modelljeiben már nem alkalmazza a Takata légzsákfelfújó készülékeit.
53 millió autóban hibás lehet a légzsák

Az Egyesült Államokban kétszer több autót hívnak vissza a Takata japán autóipari beszállító által gyártott légzsákok potenciális hibája miatt, összesen 33,8 millió személyautót és tehergépkocsit, azaz minden hetedik amerikai járművet rendelnek be a szervizekbe, hogy kicseréljék a vezető-, illetve utasoldali légzsákokat.
Újabb hibás Toyotákat rendeltek vissza

A japán Toyota autógyártó utasoldali légzsákproblémák miatt visszahív 185 ezer gépkocsit Japánban és 5 ezret Kínában.
Óriási BMW-visszahívás

A BMW világszerte 1,6 millió gépkocsit hív vissza a 3-as sorozatból a japán Takata által szállított utas oldali légzsák más autógyártóknál már előfordult meghibásodása miatt.