Renault
Négy évszak teszt: Renault Laguna 1.9 dCi Privilege

Húszezer kilométerig jutott a tartós tesztű Laguna. Hibáival együtt is nagyon kellemes vezetési élményt nyújt.
EuroNcap törésteszt: Renault Scenic – 2001

(Két első és oldalsó légzsák, függönylégzsák, előfeszítős és erőhatárolós övek elöl, hátul a széleken erőhatárolós övek)
EuroNcap törésteszt: Renault Laguna – 2001

(kétkamrás légzsákok elöl, mellvédő oldallégzsákok, függönylégzsák, valamennyi öv erőhatárolóval, kettős működésű előfeszítő a vezetőnél, az utasnál és a két szélső ülésnél előfeszítős öv)
Tesztnapló: Renault Clio Sport 1.2 16V Dynamique

A frissített Clio elődjétől is, biztonsági felszerelésével pedig konkurenseitől is eltér.
Tesztnapló: Renault Twingo 1.2 16V Initiale

A megjelenésekor csak egyféle felszereltséggel kínált Twingo a nyolcadik születésnapjára luxustartozékokat és új motort kapott.
Tesztnapló: Renault Clio Tech Run 1.4 16V

A pörgős, tizenhat szelepes motort sportos felszereltséggel köríti a Renault.
EuroNcap törésteszt: Renault Clio 1.2 RTE – 2000

(vezetői légzsák, utaslégzsák, övelőfeszítő, överő-határoló, a külső öveknél hátul is överő-határoló) Általános védelem 76 %/26 pont Frontális ütközés elleni védelem 69 %/11 pont Oldalütközés elleni védelem 83 %/15 pont
EuroNcap törésteszt: Renault Espace – 1998, 1999
A frontális ütközést kétszer végezték el a gyár költségére, mégpedig az elülső biztonsági övek és a gyermekbiztonsági rendszer továbbfejlesztett változatának próbája miatt.
EuroNcap törésteszt: Renault Espace
Általános védelem 35 pont Frontális ütközés elleni védelem 15 pont (94 %) Oldalütközés elleni védelem 18 pont (100 %) Övjelzés 2 pont Gyalogosvédelem 10 pont (28 %)
EuroNcap törésteszt: Renault Mégane – 1998, 1999
Továbbra is a legjobb védettséget nyújtja az autó a bent ülőknek.