genf
Jön az új Hyundai Tucson

Az új Hyundai Tucson különös jelentőséggel bír a Hyundai európai jelenléte szempontjából, hiszen a kompakt szabadidőjárművek szegmense tette ki a vállalat 2014-es eladásainak 22 százalékát.
Feltámad a Borgward

Egy kínai teherautó gyár pénzügyi támogatásával születik újjá a német Borgward autómárka.
Két tanulmány a Suzukitól

A Suzuki iK-2 és iM-4 néven két tanulmányautót mutat be a 85. Genfi Autószalonon.
Ötajtós kupéval támad a Skoda

Genfben mutatják be a Skoda eddigi legnagyobb dobását a VisionC tanulmányautót. A cseh márka palettájáról nagyon hiányzik egy kupé. Már nem sokáig...
Terepes ruhát kapott az Octavia

A Genfi Autószalonon tartja világpremierjét az új Škoda Octavia Scout.
Peugeot 308 SW: előkelő tágasság

Genfben mutatják be a Peugeot 308 SW kombit, amelyet az ötajtóshoz hasonlóan teljesen átterveztek.
Mérsékelten sportos Clio

A Renault Genfben bemutatta a Clio RS-nél egy fokozattal enyhébb sportváltozatát, a GT-t. Ennek motorterében 1,2 literes, négyhengeres, turbós TCe benzinmotor dolgozik, amely 120 lóerőt teljesít. Legnagyobb nyomatéka 190 newtonméter.
Lekapják a Toyota GT86 tetetjét

Az elektromos vászontetővel szerelt Toyota GT86 Open élményautó 2+2 üléses, hátsókerék-hajtású. A kétliteres, 200 LE-s négyhengeres boxermotor legnagyobb forgatónyomatéka 205 Nm. A 4,24 méteres, 1,3 tonnás kocsi végsebessége 220 km/h, álló helyzetből 100 km/h-s sebességre 8 mp alatt gyorsul.
Qoros 3, az első komoly kínai kocsi

Valóságban is bemutatta nagyra törő terveinek kovácsát a kínai-izraeli Qoros. A német szakemberek által tervezett GQ3 szedán várhatóan első kínai autóként ötcsillagosan teljesíti az európai töréstesztet. Az Audi kifogásolta a nevet, ezért a gyártó 3 Sedanként mutatta be a kocsit Svájcban.
LaFerrari, a szuperautó

Minden idők legerősebb utcai Ferrariját vitték el az olaszok Genfbe. A 6262 köbcentis V12-es motor 800 LE-s, maximális nyomatéka 700 Nm.