Haszonjármű

2021. június 16. szerda, 20:04

A Renault Trucks 2021 évi fejlesztései

Változik a dizájn, megújul a kormányoszlop, az ülések, és az ágyak, javul az üzemanyag fogyasztás.

A Renault Trucks megváltoztatja T, T High, C&K járművei külsejét, ez leginkább a fényszórókon tűnik fel, amelyek méretét csökkentették, hogy nagyobb legyen az alsó rész fényezett felülete. Emellett új, méhsejt mintázatú hűtőrács egészíti ki az idei formatervet.

A nagyhaszonjárművek új, három irányban állítható kormányoszlopot kaptak. Ezáltal a járművezetők a számukra legmegfelelőbb vezetési testhelyzetet vehetik fel, testalkatukhoz, a fuvarfeladat követelményeihez és személyes igényeikhez igazodva. A kormányoszlop lábkapcsolóval mozgatható, amellyel a kormánykerék helyzete és meredeksége is beállítható. Beállítás közben két kézzel fogható a kormánykerék, majd azonnal rögzíthető, ami pontos és biztonságos használatot nyújt.

Egy nehéz-tehergépjármű vezetője naponta átlagosan kilenc órát tölt a kormánykerék mögött, így az üléseknek kényelmesnek kell maradniuk a jármű teljes élettartama során, és minden egyes járművezető számára megfelelőnek kell lenniük. Ennek érdekében a megújultak az ülések, a gyártó mostantól egy moduláris üléscsaládot kínál az rugalmasabb beállítási lehetőségeket jelent. Új szövetek is elérhetőek, amelyeket úgy terveztek meg, hogy elviseljék a sok ki- és beszállást. Extrafelszerelésként bőrkárpitozás is választható.

A Renault Trucks T, T High, C és K típus 2021-es változata új tárolási megoldásokat kapott. A járművezető által könnyen elérhető helyre egy táblagép- és okostelefon-tartó került, egyszerre több készülékhez is hozzáférést biztosítva, amelyek két USB-C típusú csatlakozón keresztül tölthetők. Kiegészítették a műszerfalat egy új, A4-es dokumentumok tárolására alkalmas fiókkal is. Az utasoldalon pedig két tárolóhely kapott helyet összesen 7 liter befogadóképességgel, köztük egy 2 literes hűthető rekesszel.
Megújult a pihenő- és alvóhely, a Renault Trucks 13 százalékkal megnövelte a Serenity fekhely matracának vastagságát, valamint megduplázta a rugók mennyiségét. Extrafelszerelésként mosható, memóriahabos fedőmatrac is választható. Két USB-C csatlakozó is elérhető a fekhely közelében az elektromos eszközök töltésére.

Javították a fülke aerodinamikáját a hűtőrács körül, a kerékjárati íveket toldatokkal látták el a légáramlás javításához. Emellett a járműveken műszakilag is változtattak az üzemanyagfogyasztás csökkentése érdekében. Ennek része az Optivision, a domborzathoz előrelátóan igazodó sebességszabályzó automatika új változata, valamint az optimalizált sebességtartó automatika, kétféle választható vezetési móddal. Az Eco on az alapértelmezett üzemmód, amely a gyorsítás, a fokozatváltás, a sebességtartás és a lassítás módosításával optimalizálja az üzemanyag-fogyasztást, míg az Eco off lehetővé teszi a járművezetőnek, hogy megváltoztassa a vezetési módot. A kijelző valós idejű információt nyújt a járművezetőnek a vezetési stílusáról; minél több falevelet mutat, annál gazdaságosabb a vezetés. Az új Pulse and Glide funkció tovább csökkenti az üzemanyag-fogyasztást azáltal, hogy ciklikusan változtatja a jármű sebességét a sebességtartó automatikával beállított értékhez képest (+/- 2 kilométer/óra). Az új Renault Trucks T és T High járműveket szériában A minősítésű gumiabroncsokkal szerelik, mindez együtt 3% üzemanyag megtakarítást jelent.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Az új Lexus NX plug-in hibrid hajtással is elérhető lesz

A márka legfontosabb modelljéből 2014-es bemutatkozása óta több mint...

Szeptembertől érkezik a Kia EV6 Magyarországra

Megtapogathattuk, beleülhettünk a Kia első tisztán elektromos hajtásra tervezett...

Haszonjárműként kapható újra a Suzuki Jimny

2020-ban a szigorodó európai károsanyag-kibocsátási szabályozás miatt a japán...

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás