Újautó

2018. február 26. hétfő, 05:55

Pikoló: Volkswagen Sharan 2.0 TDI Highline aut. - Nagy, családos

A Seat Alhambrával rokon, hétszemélyesként is elérhető egyterű hátul tolóajtós. A két első sorba kényelmes a beszállás, az 520 mm hosszú lapú vezetőülés támlája és deréktámasza is elektromosan állítható, az oldaltartás jelképes. Elöl minden irányban hatalmas a tér és jó a kilátás, a típus öregedését jelzi az infotainment csupán 6,5 colos (magasra emelt) érintőképernyője. A

A Seat Alhambrával rokon, hétszemélyesként is elérhető egyterű hátul tolóajtós. A két első sorba kényelmes a beszállás, az 520 mm hosszú lapú vezetőülés támlája és deréktámasza is elektromosan állítható, az oldaltartás jelképes. Elöl minden irányban hatalmas a tér és jó a kilátás, a típus öregedését jelzi az infotainment csupán 6,5 colos (magasra emelt) érintőképernyője. A kesztyűtartó kicsi, de sok a kacattartó, a műszerfal tetejére flokkolt fach jutott, a tágas ajtózsebek alja textillel bélelt, ide 1,5 l-es palackok is tehetők. A középső sor három önálló, Isofixes, sínen tologatható, (450 mm hosszú lapú a magasabbak combjait kevéssé megtámasztó) ülésből áll össze, rengeteg a hely. A harmadik sor két széke a padlóból hajtható ki, a hátrajutás nehéz. 170 centi felett, a felhúzott lábak miatt kényelmetlen itt utazni. Minden sorban megoldott a hűtés-fűtés, a nyitott napfénytetőnél is behúzható árnyékoló hasznos. A 670 mm magas rakodóperemű, 1100 mm széles csomagtér befogadóképessége óriási, 7/5/2 üléssel 300/885-955/2297 l.

A 2,0 l-es startstopos dízel 184 LE-s (380 Nm), 1800/perctől érezhetően húz, 130 km/h-nál 2200/perccel forog, az utastér ilyenkor is nagyon csendes, az erőtartalék elegendő. A hatfokozatú, duplakuplungos robotváltó hidegen néha rángat, de gyorsan kapcsol vissza. Vegyes fogyasztásnak kereken 6,0 l/100 km-t mértünk. A rugózás és a pluszpénzért adaptív csillapítás komfortosan lágy, ezért kanyarban nagyokat billen az oldalszélre is érzékeny Sharan. A villanyszervós kormány két koppanás között 2,8-at fordul, és semmilyen életjelet nem ad, a fék bírja a terhelést. A Highline a leggazdagabb kivitel hét légzsákkal, adaptív tempomattal, háromzónás automata légkondival, fáradtságérzékelővel, és 17 colos alufelnikkel.

-kázé-

Comments

comments

Címkék: , ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Mazda CX-5 – Csendes finomság

A CX-5 már 2017-óta fut az utakon, az idei...

Már rendelhető a bZ4X, a Toyota első akkumulátoros elektromos modellje

A Toyota új bZ – beyond Zero – almárkájának...

Magyarországon is bemutatkozik az MG

Három modell forgalmazásával kezdi meg hazai tevékenységét a kínai...

Hangos Az Autó! – 5. rész

Letölthető és hallgatható podcast mellékletünk aktuális, júniusi adása.

Hangos Az Autó! – 4. rész

A 4. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás