Technika
Intelligens összkerék-meghajtás a BMW-től
Innovatív és személyre szabható összkerék-meghajtást kínál az új M5-höz a BMW. A BMW M xDrive a dinamikus menetstabilizáló rendszerrel öt különböző hajtáslánc-konfiguráció lehetőségét kínálja fel, az állandó összkerék-meghajtástól egészen az abszolút hátsókerék-meghajtásig.
Az új BMW M5 a BMW M divízió valaha készített legizgalmasabb és legintenzívebb sportlimuzinjaként érkezik meg az utakra. A nagy teljesítményű járműlegenda hatodik modellgenerációja még az idei évben bemutatkozik, hogy a BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás forradalmi innovációjával a dinamikus vezetés minden korábbinál mélyebb élményét kínálja fel.
A BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás a hátsókerék-meghajtás preferenciái szerint működik, így az első kerekek csak akkor csatlakoznak be a hajtásba, ha az erőforrásból érkező teljesítményt és forgatónyomatékot a hátsó tengely már nem tudja maradéktalanul átvinni az útra. A bajor gyártó ügyfele az új BMW M5 volánjánál öt különböző hajtáslánc-konfiguráció közül választhat, a dinamikus menetstabilizáló rendszer és a BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás három-három opciójának egyesítésével. A be- és kikapcsolható menetstabilizáló rendszeren keresztül az M dinamikus mód is elérhető, a BMW M xDrive vezérlőegysége pedig az állandó összkerékhajtás (4WD), a sportos összkerékhajtás (4WD Sport) és a kizárólag hátsókerék-meghajtás (2WD) alternatíváit kínálja fel. Az öt különböző konfigurációnak köszönhetően az új BMW M5 hajtáslánca a vezető személyes preferenciái és az utazás sajátosságai szerint hangolható át, a legmagabiztosabb vezetők pedig igény szerint teljesen ki is kapcsolhatják az összkerékhajtást.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A Toyota új bZ – beyond Zero – almárkájának...

Három modell forgalmazásával kezdi meg hazai tevékenységét a kínai...