Hírek
Tarolt a Suzuki a magyar piacon
11 266 autót adott el a Suzuki 2016-ban Magyarországon, ezzel 11,67 százalékra növelte részesedését a magyar személyautó-piacon. A Balenóval bővülő kereskedelmi választékon belül a siker elsősorban a népszerű hazai gyártású modellek megújításának, valamint a bővülő flottaeladásoknak köszönhető.
A Datahouse újautó-eladási statisztikái szerint 2016-ban Magyarországon 11 266 Suzuki személygépkocsi talált gazdára, ami az összes forgalomba helyezett autó (96 555 autó) 11,67 százaléka. A 2015 tavaszán bevezetett és 2016-ban turbómotorral felszerelt Vitara 23,16 százalékos piaci részesedéssel vezette a szabadidő-autó (SUV) kategóriát , és ezzel együtt a személyautók mezőnyét az elmúlt esztendőben. A modellből január 1-je és december 31-e között 6538 példányt helyeztek forgalomba.

A Suzuki új szabadidőautója, a Vitara nagyon gyorsan meghódította a hazai piacot, mára a legkelendőbb SUV-vá vált. A közelmúltban mutatták be turbós benzines motorral is
Az esztendő másik népszerű Suzuki modellje az SX4 S-Cross volt, amelyből összesen 1643 kelt el a Magyarországon, a Swiftből 2087 talált gazdára az év során, ami az első helyet jelenti a B szegmensben, 12,73 százalékos piacrésszel.
A nem Esztergomban készült, de Magyarországon is forgalmazott Suzuki típusok közül Balenóból 523, Jimnyből 61 Celerióból 404 darabot értékesített a 75 márkakereskedésből álló kereskedői hálózat országszerte.
Összességében a Magyar Suzuki 2009 óta először ismét rekord értékesítéssel zárta belföldön a 2016-os évet, a márka magyarországi piaci részesedése a 2015-ös 9,72 százalékról 11,67 százalékra nőtt.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...