Hírek
Turbósabb - Hyundai i30
Hyundai i30 – A külső megújulás mellett frissül a műszerfal, a felnik 15-17 hüvelykesek. A 260 lóerő körüli csúcsváltozat jövőre várható.
Az új Hyundai i30 tengelytávja maradt 2650 milliméter, de az 53 százalékban nagy szakítószilárdságú acélokból felépített, a korábbinál 22 százalékkal merevebb karosszéria megnőtt (4340x1795x1455 milliméter), akárcsak a csomagtartó (395-1301 liter).
A motorsor zömében turbós és közvetlen befecskendezéses, egyedül az alapgép szívó benzines (1,4 liter, 100 lóerő). A háromhengeres, közvetlen befecskendezéses 1.0 T-GDI 120 lóerős (171 Nm), újdonság a négyhengeres 1.4 T-GDI (140 LE, 242 Nm). Az 1,6-os dízel 95, 110 vagy 136 lóerős lehet, nyomatékuk egyformán 280 Nm.
A váltó alapból hatfokozatú kézi, a legerősebb benzines, a 110 és a 136 lovas dízel hétsebességes duplakuplungos robottal is párosítható – utóbbinál a nyomatékcsúcsot ilyenkor 300 Nm-re növelik. A felfüggesztés elöl McPherson, hátul multilink, a fék minden keréknél tárcsás, a 2,6 fordulatos kormány elektromechanikus.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...