Hírek

2016. január 19. kedd, 08:33

Trükkösebb - Mazda CX-9

A Mazda CX-9 főleg Észak-Amerikának készül, hozzánk valószínűleg nem jön.

Mazda CX-9

A vadonatúj, az eddiginél rövidebb (5065 milliméter), de hosszabb tengelytávú (+ 55 milliméter) Mazda CX-9-es utastere továbbra is hétüléses. A csökkentett belső súrlódású, 2,5 literes, négyhengeres Skyactiv-G 2.5T turbós benzinmotor 250 lóerős, legnagyobb nyomatéka 420 Nm, de 87-es oktánszámú benzinnel is 227 lóerő a teljesítménye. A turbó trükkös: kisebb fordulaton kisebb átmérőjű csöveken vezetik bele a kipufogógázt, így nem lassul le, egyenletesebb a töltőnyomás és kisebb a turbólyuk. A 27 szenzorral figyelő i-Activ összkerék-meghajtás lamellás kiplunggal, automatikusan küldi a nyomatékot a hátsó kerekekre, ha kell.

Mazda CX-9

A Mazda i-Activsense néven kínálja a manapság ismert vezetősegédeket – például a 30 és 145 kilométer/óra között aktív távtartós tempomatot – és ezek benne is vannak a CX-9-ben. A felnik alapból 18, felárért 20 hüvelykesek. A forgalmazás az év első felében indul.

Mazda CX-9

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás